تولید محتوی منظم و بهینه سازی شبکه های اجتماعی

به زبان انگلیسی!

SMO Platform

برای موفقیت در شبکه های اجتماعی و حضور در بازارهای بین المللی نیاز به فعالیت مداوم و تولید محتوی برنامه ریزی شده دارید.

ما از طریق پلتفرم دیجیتال مارکتینگ Ad1.one برای فعالیت شما در شبکه های اجتماعی، استراتژی مناسب میچینیم. محتوی متناسب با کسب و کارتان تولید میکنیم و با انتشار محتوی طبق برنامه زمانی مشخص ،مدیریت شبکه اجتماعی را برای شما آسان میکنیم.

اگر کسب و کار بین المللی را اداره میکنید یا میخواهید در شبکه های اجتماعی با افراد انگلیسی زبان تعامل و گفتگو داشته باشید ،به آسانی شبکه های اجتماعی خود را مانیتور و مدیریت کنید و به صورت روزانه محتوی جذاب منتشر کنید و مشتریان بین المللی و لید های با کیفیت جذب کنید ،سرویس SMO را به شما پیشنهاد میکنیم.

SMO Solo

$206Monthly fee
  • Total 14 posts
  • 04Business Posts + 10 generic posts
  • / / / / (Any One)

Best Deal

$259Monthly fee
  • Total 18 posts
  • 08Business Posts + 10 generic posts
  • / / / / (Any Two)

Standard

$521Monthly fee
  • Total 36 posts
  • 22Business Posts + 14 generic posts
  • / / / / (Any Three)

Premium

$781Monthly fee
  • Total 50 posts
  • 24Business Posts + 26 generic posts
  • / / / / (Any Four)

امکانات پنل Social media optimazation

پروژه های بازاریابی و بهینه سازی شبکه های اجتماعی

SMO یا بهینه سازی شبکه های اجتماعی مجموعه استراتژی هایی است که به جذب ترافیک بیشتر برای وب سایت شما کمک می‌کند. بهینه سازی شبکه های اجتماعی می‌تواند بخشی از سئو و بهینه سازی وبسایت باشد. اما در عین حال کمک میکند که کاربران بیشتری شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.
برای موفقیت در شبکه های اجتماعی نیاز به حضور مستمر به همراه تولید محتوی قوی دارید.
اگر میخواهید به زبان انگلیسی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ،پینترست ، لینکدین یا اینستاگرام حضور آنلاین و مستمر داشته باشید،مشتریان بین المللی جذب کنید ،با مخاطبانتان همیشه در ارتباط باشید و لـیـد های با کیفیت جمع آوری کنید سرویس SMO را به شما پیشنهاد میکنیم.
محتوی تولید شده شامل متن ، اینفوگرافیک ،ویدئو،نظرات مشتریان ، مطالبی جذاب از کسب و کار شما که باعث افزایش تعاملات و رشد ارگانیک پیج شما میشود و مخاطبانتان را به لینک وب سایت شما هدایت میکند.

SMO یا بهینه سازی شبکه های اجتماعی تأثیر مستقیمی روی محبوبیت (Popularity) سایت شما می گذارد. زمانی که شما مطلبی را در سایت و یا پروفایل تجاری خود قرار می دهید و مردم نسبت به مطلب شما واکنش نشان می دهند به این معنی است که مطلب شما مهم و تأثیر گذار واقع شده و در چنین شرایطی گوگل و سایر موتور های جستجو اهمیت ویژه ای به مطلب و سایت شما خواهند داد و مطالب شما سریعتر ایندکس خواهد شد.
الگوریتم گوگل Hummingbird نام هایی را که معتبر, مرتبط و قابل اشتراک گذاری باشد را ارزشمند می داند. بنابراین هر چقدر محتوا و مطالب شما در شبکه های اجتماعی حضور پررنگ تری داشته باشند ، رتبه های بالاتری را کسب خواهند کرد.

در حال حاضر خدمات تولید محتوی و بهینه سازی شبکه های اجتماعی به زبان انگلیسی (US, Canada, Australia, UK, Malaysia) انجام خواهد شد.

بله ، در پلتفرم ad1 میتوانید تقویم محتوایی و استراتژی و محتوی تولید شده را بررسی کنید یا درخواست تغییر داشته باشید

فیس بوک،توئیتر،لینکدین و اینستاگرام از جمله شبکه هایی است که با یک دکمه میتوانید به داشبورد Ad1.one متصل کنید . براساس تقویم محتوی منتشر کنید و عملکرد فعالیت های SMO منیجمنت را در آن بررسی کنید.
اگر کسب و کار بین المللی را اداره میکنید یا با مخاطبان انگلیسی زبان در ارتباط هستید میتوانید از خدمات smo استفاده کنید.
فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند منبع عظیمی از فرصتهای دیده شدن و گسترش کسب و کار شما باشد تا بتوانید برند و خدمات خود را به جمع زیادی از افراد معرفی کنید اما به معنی نیست که شما باید الزاما در همه شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید.

هر پلتفرم با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد طیف خاصی از اجتماع را در برمی گیرد ، ما با شناسایی بازارهدف ،رفتار ،علایق و عادت های آنها بهترین و مناسب ترین شبکه اجتماعی را با توجه به نوع کسب و کارتان پیشنهاد میکنیم تا بتوانید در کمترین زمان و با کمترین هزینه در سوشال میدیا رشد کنید.

تحلیل و بررسی پروفایل شبکه های اجتماعی و آنالیز رقبا به صورت رایگان

ما هر ماه پروفایل تعداد محدودی از کسب و کارها را به صورت رایگان بررسی میکنیم ( SMO Audit) و پیشنهاد هایی برای افزایش تعاملات شبکه های اجتماعی،بررسی رقبا و بررسی فعالیت رقبا و توصیه هایی برای بهبود رشد و اینگیجمنت پیج به شما ارائه خواهیم کرد.

برای دریافت گزارش کامل آنالیز و تجزیه تحلیل پروفایل شبکه های اجتماعی به صورت رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.

Free SMO Audit

Enter your Facebook Page url (including https://www) to conduct the Facebook Page Audit
Enter your 1st competitor's facebook page URL
آیا فیس بوک پیکسل دارید ؟
Enter your Twitter Page url (including https://www) to conduct the Twitter Page Audit
Enter your 1st competitor's twitter user URL
Enter your Instagram page url (including http://www) to conduct the Instagram Page Audit(Business Page only)
Enter your 1st competitor's Instagram User Name