خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ به زبان انگلیسی/فارسی/عربی/ترکی
info@ad1.one

صفر تا صد باز کردن فروشگاه در اینستاگرام+ فعال کردن تگ خرید

با فعال سازی تگ محصول فروش فروشگاه شما حداقل دوبرابر می شود

اگر می‌خواهید محصولاتتان را به افراد بیشتری بفروشید بهترین راه راه‌اندازی یک فروشگاه در اینستاگرام است. در این فضا می‌توانید تمام محصولات فیزیکی‌تان را با تگ خرید ارائه کنید و بدون نیاز به فالوور بالا و… آن‌ها را بفروشید.
در قابلیت جدید اینستاگرام، فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند، لینک افزودن به سبد خرید را برای هر یک از محصولات فعال کنند. این قابلیت تحت عنوان تگ قیمت در اینستاگرام یا فروشگاه اینستاگرام معروف است.

فعال سازی تگ خرید / SHOP اینستاگرام برای فروشگاه های اینستاگرامی

اگر صاحب کسب و کار کوچک یا بزرگ هستید، که کالاهای فیزیکی را به فروش می رسانید و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی هستید وقت آن است که از امکانات فروشگاهی اینستاگرام استفاده کنید و محصولات خود را برای کاربران اینستاگرام عرضه کنید

امکانات فروشگاهی اینستاگرام فقط در 35 کشور فعال است ولی تیم ما می تواند این امکان برای شما در ایران به همراه قیمت گذاری با واحد تومان فعال کند

تگ خرید اینستاگرام فروشگاه اینستاگرامی
راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی و تگ خرید

به راحتی محصولات خود را در اینستاگرام به فروش برسانید

تا چندی پیش وقتی می خواستید کسب و کاری را در اینستاگرام راه اندازی کنید و محصولی را بفروشبد تنها راه برای هدایت کاربران به صفحه محصول در سایت استفاده از لینک گذاری در استوری ها بود، که آن هم وقتی فعال می شود که بالای ده هزار فالوور داشته باشید یا می توانستید از لینک بیو استفاده کنید که آن هم ایده زیاد مناسبی نیست.

به زبان دیگر کاربران باید مسیر طولانی را برای رسیدن به محصول و پرداخت آن طی می کردند که چالش بزرگی برای کسب و کار های کوچک و برند های جدید است

با تگ محصول می توانید فروش فقط با یک لمس “one-tap” را ایجاد کنید که مردم بتوانند تنها با یک لمس روی تصویر محصول مورد نظر آن را خرید کنند

نکته ای که وجود دارد این است که برای فعال سازی تگ محصول نیازی به تعداد فالورر بالا نیست و هر اکانت هر چقدر هم کوچک می تواند از امکانات فروشگاهی اینستاگرام استقاده کند

همچنین می تواند دکمه shop ( همانند دکمه call ) را زیر بیوی اکانت ایجاد کرد که بازدیدکنندگان پروفایل شما براحتی بتوانند به تمامی محصولات دسترسی داشته باشند

پاساژ گردی و گشت زنی در مراکز خرید را فراموش کنید! این روزها خرید و فروش محصولات فیزیکی متنوع از طریق اینستاگرام انجام می‌شود. این پلتفرم پرطرفدار امروزه میزبان بیش از یک میلیارد خرده‌فروشی است و هر محصولی از لباس تا کیف و کفش و حتی لوازم منزل را می‌توانید از فروشگاه‌های دایر در این پلتفرم خریداری کنید. برای راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی لازم نیست که حتماً تبلیغات داشته باشید. چون خود اینستاگرام مانند ویترین فروشگاهتان عمل می‌کند و امکان نمایش محصولات مختلف، قیمت‌گذاری آن‌ها و نمایش تگ خرید در اینستاگرام را برای افزایش شانس فروشتان فراهم کرده است.
میزان فروشی که فروشگاه‌های دایر در اینستاگرام تجربه می‌کنند برای صاحبان مغازه‌های آجری سرتا سر شهر باورنکردنی است؛ زیرا هر فردی که روی گوشی تلفن همراه یا کامپیوترش اینستاگرام را داشته باشد یک مشتری بالقوه برای فروشگاه‌های اینستاگرامی خواهد بود و می‌تواند چندین محصول را به صورت یکجا سفارش دهد.
مراحل راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی
اینستاگرام رابط کاربری ساده و جذابی دارد و تمام کاربرانی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند پیج شخصی یا فروشگاه خودشان را در این فضا دایر کنند. با این وجود، AD1 مراحل راه‌اندازی یک فروشگاه در اینستاگرام را برایتان ارائه کرده تا راحت‌تر بتوانید مغازه مجازی خودتان را بسازید و کسب و کار آنلاین یا اینترنتی را شروع کنید.
• تایید صلاحیت حساب اینستاگرام
• تبدیل حساب کاربریتان به حساب تجاری یا بیزینس اکانت
• وصل کردن اکانت به پیج فیسبوک
• آپلود کاتالوگ محصولات از طریق فیسبوک
• بررسی حساب فروشگاه توسط اینستاگرام
• آماده شدن برای فروش آنلاین
تایید صلاحیت حساب اینستاگرام
برای راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی باید واجد شرایط باشید. در ادامه شرایطی که هر کسب و کاری برای باز کردن حساب فروشگاهی در اینستاگرام باید رعایت کند را ارائه کرده‌ایم.
• حضور در موقعیت جغرافیایی تایید شده توسط اینستاگرام مانند کانادا، آمریکا، برزیل، استرالیا و…
• تایید محصولات عرضه شده برای فروش
• رعایت قوانین و سیاست‌های تجاری اینستاگرام و فیسبوک
• داشتن یک وب سایت برای کسب و کار و فروش محصولات از طریق آن
اگر همه مواردی که در بالا ذکر شده را رعایت کنید و در باکس‌های مربوط به آن‌ها موقع ایجاد فروشگاه تیک تایید را بزنید، اینستاگرام اجازه افتتاح فروشگاه آنلاین را در این بستر به شما می‌دهد.
تبدیل حساب کاربری به حساب تجاری یا بیزینس اکانت
در قدم بعدی باید حساب کاربری‌تان را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. پس از تجاری شدن حساب برای راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی می‌توانید آدرس وب سایت فروشگاه، ساعت‌های کاری فروشگاه، شماره تلفن و… را به حسابتان اضافه کنید.
وصل کردن اکانت به پیج فیسبوک
برای اتصال اکانت اینستاگرام فروشگاهتان به فیسبوک باید وارد بخش profile شوید. سپس Edit Profile را انتخاب کنید. در قسمت Public Business Information بخش Page را انتخاب کنید. سپس صفحه فیسبوکی که می‌خواهید پیج به آن متصل شود را انتخاب کنید. اگر صفحه فیسبوک ندارید از طریق Create a New Facebook Page یک پیج فیسبوک بسازید یا از متخصصین ما بخواهید که پیج فیسبوک را برایتان ایجاد کنند.
آپلود کاتالوگ محصولات از طریق فیسبوک
قدرت فروشگاه اینستاگرامی در کاتالوگ محصولاتش و فعال کردن تگ خرید در اینستاگرام برای آن‌ها است. برای آپلود کاتالوگ محصولاتتان در فروشگاه اینستاگرام دو راه وجود دارد:
• از طریق CATALOG MANAGER بخش Facebook Business Manager
• از طریق ECOMMERCE PLATFORM PARTNER و با کمک یکی از پلتفرم‌های تایید شده اینستاگرام مانند Shopify یا BigCommerce
بررسی حساب و تایید آن توسط اینستاگرام
بعد از راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی نمی‌توانید فوراً نمایش محصولات و فروش آن‌ها را شروع کنید. چون حساب‌های کاربری فروشگاهی ایجاد شده در اینستاگرام ابتدا توسط این پلتفرم تایید می‌شوند و بعد از آن اجازه فعالیت خواهند داشت. بعد از آپلود کاتالوگ محصولات، اطلاعات حسابتان برای بررسی کامل و تایید به اینستاگرام ارسال می‌شود. این بررسی می‌تواند چند روز یا بیشتر زمان نیاز داشته باشد.
برای بررسی فعال شدن حساب فروشگاه اینستاگرامی¬تان می‌توانید وارد بخش Settings شوید، سپس بخش Shopping را برای مشاهده فعال شدن حساب بررسی کنید. به محض فعال شدن حسابتان می‌توانید خرید محصولات را انجام دهید و از درستی اطلاعات وارد شده و مراحل آن مطمئن شوید.
فعال کردن حساب فروشگاه در اینستاگرام
بعد از فعال شدن حساب می‌توانید فروشگاه آنلاینتان را فعال کنید. در صورتی که این قابلیت برایتان فعال نیست به احتمال زیاد هنوز حساب در حال بررسی و تایید است، یا اینکه حساب شما برای راه‌اندازی فروشگاه در اینستاگرام تایید نشده است.
برای شروع فروش در اینستاگرام از طریق بخش Settings وارد قسمت Business شوید. سپس تب Shopping را فعال کنید. بعد از آن Product Catalog یا کاتالوگ محصولاتی که می‌خواهید به حسابتان متصل شود را انتخاب کنید و روی Done کلیک کنید.
فعال کردن تگ خرید در اینستاگرام
بعد از فعال کردن Shopping یا خرید می‌توانید تگ خرید در اینستاگرام را روی تصاویر، ویدئوها و در فید و استوری¬هایتان استفاده کنید تا توجه مخاطبان به سمت محصولاتتان جلب شود. با فعال کردن تگ محصولات نیازی نیست که لینک خرید را در استوری قرار دهید، چون از این طریق می‌توانید فقط با یک لمس یا one-tap امکان فروش آن‌ها را ایجاد کنید. چون کاربران فقط باید روی دکمه نمایش داده شده در تصویر بزنند و محصول مدنظرشان را بخرند.
تگ خرید در اینستاگرام برای پست‌ها
اگر می‌خواهید تگ خرید در اینستاگرام روی پست‌هایتان قرار بگیرید، ابتدا یک عکس را برای پست کردن انتخاب کنید. سپس روی Add Photo ضربه بزنید و کپشن مد نظرتان را وارد کنید. بعد از آن روی Tag Products ضربه بزنید و بعد از لمس photo به دنبال محصول مورد نظرتان بگردید. حالا محصول مورد نظر را انتخاب کرده و سپس روی Done و Share ضربه بزنید.
تگ خرید در اینستاگرام برای استوری¬ها
اگر راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی را به پایان رسانده‌اید و قصد دارید که تگ خرید در اینستاگرام را برای استوری¬های فروشگاه آنلاینتان فعال کنید، مسیر زیر را انجام دهید.
• روی آیکون استیکر یا sticker icon در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
• استیکر محصول را از بخش sticker tray انتخاب کنید.
• محصول کاتالوگتان که قصد فروش آن را دارید انتخاب کنید.
• برچسب محصول را به بخشی که می‌خواهید در استوری نمایش داده شود منتقل کنید.
• رنگ برچسب محصول را با ضربه زدن روی استیکر می‌توانید عوض کنید.
• سپس استوری را با دیگران به اشتراک بگذارید.
نکات فروش موفقیت‌آمیز در اینستاگرام
راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی و گذاشتن تگ خرید در اینستاگرام روی محصولات بخش اول شروع کار شما در این بستر است. بعد از تکمیل مراحل راه‌اندازی فروشگاه در اینستاگرام و آپلود کاتالوگ محصولاتتان، وقت آن است نکاتی که موفقیت شما را در این بازار فروش آنلاین افزایش می‌دهد هم یاد بگیرید. چون اینستاگرام ایجاد فروشگاه آنلاین برای همه افراد واجد شرایط امکان‌پذیر کرده است و قطعاً رقبایی خواهید داشت که می‌توانند بیشترین سهم فروش آنلاین را برای خودشان کنند.
به همین خاطر در AD1 ترفندهایی که توجه مخاطبان اینستاگرام را به سمت محصولاتتان جلب می‌کند و شانس فروشتان را بالا می‌برد ارائه کرده‌ایم.
• از تصاویر و ویدئوهای باکیفیت برای معرفی خدمات یا محصولاتتان استفاده کنید.
• هشتگ¬های مرتبط را به پست‌هایتان اضافه کنید تا شانس دیده شدن آن‌ها بیشتر شود.
• کدهای تخفیف برای مناسبت‌های مختلف و… در نظر بگیرید.
• با ساختن ویدئوهای جذاب کاربرد محصولاتتان را به کاربران نشان دهید.
• از بازی رنگ‌ها برای افزایش جذابیت فروشگاه اینستاگرامی¬تان کمک بگیرید.
• یک امضای خاص برای فروشگاهتان داشته باشید تا مخاطبانتان با یک نگاه بتوانند محصولات و … شما را بشناسند.
• محتوای تولید شده توسط کاربرانتان را به اشتراک بگذارید.
• از تبلیغات اینستاگرام مانند تبلیغات کروسل ادز برای معرفی کالکشن¬هایتان کمک بگیرید.
• از کال تو اکشن‌های جذاب مانند «این فرصت را برای خرید از دست نده! همین امروز سفارشت را ثبت کن و… » برای افزایش شانس فروش محصولاتتان استفاده کنید.
بهترین روش برای راه‌اندازی فروشگاه در اینستاگرام کدام است؟
با وجود اینکه راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی و فعال کردن تگ خرید اینستاگرام در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد، اما کوچک‌ترین اشتباهی در وریفای کردن اکانت می‌تواند باعث عدم تایید حساب شما شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از یک شرکت معتبر که سابقه درخشانی در زمینه راه‌اندازی حساب‌های فیسبوک و فروشگاه‌های اینستاگرام دارد برای این کار کمک بگیرید. تیم متخصص AD1 از ابتدای باز کردن حساب و فعال کردن آن تا تکمیل مراحل وریفای حساب و وصل کردن اکانت به پیج فیسبوک کنار شما است.

سوالات متداول تگ خرید اینستاگرام

من محصولات زیادی دارم ولی نمی توان همه را جداگانه وارد کنم یا راهی برای وارد کردن دسته جمعی وجود دارد؟2020-05-19T16:09:55+04:30

بله اگر بتوانید از تمام محصولات خود در قالب جیسون خروجی بگیرید می توانید در فیس بوک وارد کنید همچنین فیس بوک دارای پلاگین های برای سیستم های مدیریت محتوا است که می تواند محصولات مستقیما وارد کرد و با هر بار ویرایش یا محصول جدید کاتولوگ را آپدیت کند

آیا هر محصولی را می توان وارد کرد و در پست ها تگ کرد؟2020-05-19T16:08:51+04:30

خیر فروش محصولات دارویی، دیجیتالی(دانلودی)، محصولات غیرقانونی(دولت فدرال آمریکا) ،تنباکو و محصولات زیر مجموعه آن مانند سیگار ، اسلحه گرم و سرد ، خدمات بزرگسالان ، الکل و زیر مجموعه آن ، سرویس قمار و یا مشابه آن ، ارز های دیجیتال ، حیوانات ، مواد مخدر و هر چیز غیر فیزیکی مانند ارائه خدمات یا سرویس ممنوع می باشد

تگ خرید اینستاگرام برای چه اکانت هایی فعال میشود ؟2020-05-19T16:07:59+04:30

*تگ فروشگاه اینستاگرام تنها برای اکانت هایی که خارج ار ایران ساخته و مدیریت می شوند امکان پذیر است ، درصورتیکه اکانت خود را قبلا ایجاد کرده اید لازم است توسط تیم فنی ما تنظیماتی در فیس بوک بیزینس و اکانت اینستاگرام شما انجام شود

برای راه اندازی تگ قیمت اینستاگرام و فروشگاه اینستاگرامی چه مواردی لازم است؟2020-05-19T17:16:46+04:30

برای ساخت فروشگاه اینستاگرام باید وب سایت فروشگاهی داشته باشید ، اگر تاکنون برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی اقدام نکرده اید ، نگران نباشید ما برای این مورد هم راه حل داریم :)

  1. ابتدا دسترسی به حساب اینستاگرام خود را در اختیار ما قرار دهید
  2. به تیم فنی ما در فیس بوک دسترسی ادمین دهید.
  3. مشخصات کامل شامل قیمت ، مشخصات ، لندینگ پیج سه محصول از سایت را در اختیار ما بگذارید
  4. مدت زمان تایید اینستاگرام و فعال شدن تگ خرید (فروشگاه اینستاگرام) حدودا از 3 هفته تا ۳ماه گاهاً به طول می انجامد.
  5. بعد از انجام مراحل آپلود محصول در فیس بوک باید منتظر پیغام اینستاگرام برای فعال کردن فروشگاه باشید.
اگر قبلا اقدام به اضافه کردن تگ قیمت کرده باشیم و به مشکل خورده باشه آیا میتوانیم از خدمات شما در جهت تصحیح آن استفاده کنیم؟2020-05-19T15:58:13+04:30

اگر قبلا این کار را کرده اید و یا از طریق دوستان و شرکتهای دیگر اقدام به اضافه کردن تگ قیمت کرده باشید و به هر دلیلی دچار مشکل و یا ارور شده باشد، معمولا از طرف فیسبوک بلاک شده اید و برای استفاده از خدمات ما باید با یک فیسبوک جدید اقدام به این کار کنیم.

برای فروشگاه اینستاگرام باید یک پیج اینستاگرام جدید ایجاد کرد؟2020-05-19T15:48:36+04:30

خیر. اصولا استفاده از خدمات تگ محصول در اینستاگرام نیازمند یک پیج فعال و با سابقه از قبل می باشد.

در انتهای کار آیا مشتریان برای خرید محصولات می توانند از کارت های شتاب موجود در ایران هم خرید داشته باشند؟2020-05-19T15:47:32+04:30

بله. پس از اتمام کار با استفاده از رمز دوم کارت های شتاب می توانند خرید را انجام دهند.

آیا دامنه .ir و .com و هاست برای فروشگاه فرقی دارد؟2020-05-19T15:44:42+04:30

دامنه ir و com و همچنین هاست سایت فروشگاهی فرقی ندارد.

بعد از فعال سازی تگ خرید اینستاگرام با چه ip باید وارد شویم2020-05-19T15:43:51+04:30

بعد از فعال سازی فروشگاه به هیچ عنوان نباید با ip ایرانی به آن متصل شد.

2024-01-19T13:41:37+03:3019th می, 2020|Categories: دسته بندی نشده|Tags: , |دیدگاه‌ها برای صفر تا صد باز کردن فروشگاه در اینستاگرام+ فعال کردن تگ خرید بسته هستند

به اشتراک بگذارید.

Go to Top