با تبلیغات در جیمیل Gmail Ads در صندوق پیام مشتریان خود ظاهر شوید

تبلیغات اسپانسری در جیمیل یا (Gmail Sponsored Promotions (GSP یکی از انواع مختلف تبلیغ در گوگل است که در بالای صندوق ورودی اکانت جیمیل مخاطبان هدف شما نمایش داده می‌شوند.

در تبلیغات جیمیل Gmail Ads بسیار مهم است که هدف‌گذاری مخاطبان، انتخاب کلمات کلیدی، بودجه و ساختار تبلیغ به نحوی تنظیم شوند که کمپین شما بیشترین بازدهی را داشته باشد.
ما با تبلیغ نویسی و طراحی یک کمپین تبلیغ در جیمیل میتوانیم نرخ بازگشت سرمایه شما را افزایش دهیم

تبلیغات در جیمیل | تبلیغات بنری در جیمیل Gmail Ads
همانجایی دیده میشوید که مشتریان شما حضور دارند

سرویس جیمیل Gmail با ۱.۵ میلیارد کاربر، در حال حاضر پرطرفدارترین سرویس ارائه شده توسط گوگل است.تبلیغات در جیمیل به سرعت باعث افزایش آگاهی از برند کسب و کارتان (برند اورنس Brand Awareness) میشود و برای کمپین های لید محور و فروش آنلاین محصول بسیار مناسب است.

تبلیغات در جیمیل از طریق پلتفرم گوگل ادز انجام میشود ،پرداخت هزینه تبلیغات به ازای ایمیل های باز شده خواهد بود، گزارشات تبلیغات نمایش داده شده،کلیک های انجام شده و ایمیل های خوانده شده همه قابل بررسی هستند و با بررسی گزارشات و آمار ها میتوانیم نرخ تبدیل را بالا ببریم و بازگشت سرمایه را افزایش دهیم،با امکاناتی که گوگل ادز برای بررسی نتیجه تبلیغات در جیمیل در اختیار ما قرار میدهد در کوتاه ترین مدت میتوانید بازدهی فوق العاده دریافت کنید

عملکرد کمپین را میسنجیم و نرخ تبدیل را بالا میبریم
هدفگیری دقیق مخاطبین

هدفمندی کمپین تبلیغات در جیمیل بسیار دقیق است ، شما میتوانید مخاطب خود را براساس موقعیت مکانی ، زبان و نوع دستگاه ، علاقه مندی و رفتار هدف گذاری کنید حتی میتوانید کمپین ریمارکتینگ و ریتارگتینگ در جیمیل ایجاد کنید ، میتوانید افرادی را هدف بگیرید که در جستجوی محصول یا خدمات مشابه هستند یا افرادی که نسبت به یک محصول یا خدمات علاقه مند هستد یا لیست مشتریان خود را برای تبلیغات جیمیل در نظر بگیرید

انواع فرمت های تبلیغات Gmail :

در تبلیغات گوگل AdWords شما می‌توانید چهار نوع تبلیغات جیمیلی داشته باشید:

  1. تبلیغات تصویری در جیمیل Gmail Image Template
  2. تبلیغات تصویری به همراه گزینه ی فراخوانی برای اقدام Gmail Single Promotion Template
  3. تبلیغات چند محصولی جیمیل Gmail Multi-product Template
  4. تبلیغات HTML سفارشی یا استاندارد جیمیل Gmail Custom HTML upload (برای قراردادن ویدئوهای یوتیوب)
تبلیغات در جیمیل Gmail Sponsored Promotions | تبلیغات بنری در جیمیل Gmail Ads

تبلیغات جیمیلی گوگل که تحت عنوان «Gmail Sponsored Promotions» نیز شناخته می­شوند، در قسمت بالای Gmail Inbox ظاهر می شوند. این نوع پیام ها با یک علامت زرد رنگ مربعی شکل مشخص می­شوند که گویای تبلیغاتی بودن آنها است.
اکثر پیام های تبلیغاتی همانند پیام های معمولی بعد از کلیک کردن به صورت تمام صفحه به نمایش درمی­ایند.

بله. برای کمپین‌های تبلیغ در جیمیل، امکان هدف‌گیری مخاطبان ایرانی و فارسی زبانان به صورت منطقه ای و هدفمند وجود دارد.

تبلیغ در جیمیل‌ از پلتفرم گوگل ادز قدرت می‌گیرد و همه امکانات مرتبطی که برای تبلیغ در گوگل ادز وجود دارد، جهت تبلیغ در جیمیل‌ نیز قابل دسترس است.

آگهی ‌های جی میل برای اولین بار در نسخه ” collapsed ” خود نمایش داده می‌شوند، زمانی که یک مخاطب بر روی این نوار از متن کلیک می‌کند، تصویر ” گسترش ‌یافته expanded ” بزرگتری نشان داده می‌شود.

به طور معمول “تبلیغات جی میل” CPC کمتری نسبت به گوگل سرچ و گوگل دیسپلی نتورک دارد و شما زمانی هزینه پرداخت میکنید که تبلیغ باز شود ، از اعتبار تبلیغ تا زمانی که کاربران بر روی تبلیغ کلیک نکنند هزینه ای کسر نخواهد شد. پس از باز شدن تبلیغات ، کاربران جیمیل نیز گزینه ارسال (forward و save) آن را دارند یا حتی می توانند آن را به صندوق ورودی Inbox خود انتقال دهد یا روی دکمه کال تو اکشن یا ورود به لندینگ پیج کلیک کنند.شما تنها بابت کلیک اول یعنی باز شدن تبلیغ هزینه پرداخت میکنید.

سیستم گوگل ادز یک سیستم دیپوزیک شارژ هست ، شما اکانت خود را به مقدار مشخصی شارژ میکنید و کمپین شما فعال خواهد شد ، بعد از اجرای کمپین و دریافت بازدهی بابت کلیک یا اکشن از دیپوزیت یا شارژ موجود شما کسر خواهد شد ، گزارشات در پلتفرم گوگل ادز کاملا شفاف هست و میزان نمایش تبلیغات و میزان کلیک کاملا مشخص هست

تبلیغات در صفحه جی میل در تب پروموشن یا بنر های جذاب در صفحه پلتفرم جی میل نمایش داده خواهد شد ، شما بابت کلیک روی آگهی هزینه پرداخت خواهید کرد ، بعد از اولین کلیک کاربر و باز کردن تبلیغات ، کلیک روی دکمه CTA یا SAVE.Forward هزینه ای ندارد

مقدار هزینه ای که بابت کلیک پرداخت میکنید توسط گوگل تعیین میشود ، و به میزان خلاقیت آگهی ، تارگت بازار هدف ، میزان رقابت … بستگی دارد، هرچقدر کوالیتی اسکور یا نمره کیفیت شما بالاتر باشد هزینه کمتری را پرداخت میکنید.
باتوجه به تجربه ما در اجرای کمپین های تبلیغ در جیمیل کمترین هزینه ای که شما پرداخت خواهید کرد 0.01$ و میانگین هزینه کلیک 0.10$ خواهد بود در کمپین های بدون مدیریت بیشترین هزینه کلیک ممکن است تا 10$ هم باشد
ما به عنوان مدیر تبلیغات کمپین شما را به بهینه ترین حالت ممکن ایجاد میکنیم تا هم افراد مرتبط تبلیغات شما را مشاهده کنند و هم کمترین هزینه را پرداخت کنید
پرداخت هزینه تبلیغ در جیمیل میتواند براساس CPC(به ازای کلیک ) یا براساس CPA ( به ازای فعالیت کاربر ) باشد.

بزرگترین مزیت رقابتی گوگل توانایی آن برای هدف گیری افراد با تمایل خرید بالاست. در جستجوی گوگل، کلمات کلیدی خاص و طولانی نشان می­دهد که مشتری بررسی های خود را انجام داده و هم اکنون در حال ارزیابی بازار هستند. اگر شما شرایط یک معامله مطلوب را فراهم بیاورید بدون هیچ مشکلی برنده خواهید بود.

به عنوان مثال، کاربرانی که تب « promotions» را جستجو می­کنند، دچار عادت ذهنی خرج کردن پول هستند. تب promotions پر از کوپن­ها و معاملات موثر است. بنابراین افرادی که مکررا این تب را جستجو می­کنند آماده خریدن هستند.

برای سفارش تبلیغات در جیمیل آماده اید ؟

اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید لطفا اطلاعات زیر را برای ما ارسال کنید ،معمولا طی 45 دقیقه درخواست شما را بررسی میکنیم و با شما ارتباط خواهیم گرفت.

به کدامیک از سرویس های ما علاقه مند هستید ؟
براساس بودجه ماهانه مورد نظر شما استراتژی دیجیتال مارکتینگ میچینیم