تبلیغات Local PPC برای کسب و کارهای محلی

اگر صاحب یک کسب و کار محلی هستید یا خدمات و محصولاتتان را در خیابان ، محله یا شهر خاص ⭐️خارج از ایران⭐️ ارائه میکنید ما میتوانیم همه افرادی که در محله مورد نظرتان هستند را از خدمات شما آگاه کنیم!
ما ابتدا یک لیست از مشخصات بازار هدف شما ایجاد میکنیم .
کجا زندگی میکنند؟ جنسیت آنها چیست ؟ به چه زبانی صحبت میکنند ؟ چه سن و سالی دارند ؟ چه علاقه مندی هایی دارند ؟ چه رفتاری دارند ؟ چه نوع لایف استایلی دارند ؟
و باتوجه به اطلاعات بدست آمده بهترین مکان ها برای نمایش آگهی شما را انتخاب میکنیم !
✅ بنر ها و ویدئو های مناسب برای آگهی خلق میکنیم !
✅ کمپین تبلیغات نتیجه محور برای بیزینس محلی شما راه اندازی میکنیم!
✅ هر روز تبلیغات را بررسی و بهینه سازی میکنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات محلی دریافت کنید !
✅ کاری میکنیم تا مخاطب محله شما هر وقت وارد فضای آنلاین میشود در هر شبکه اجتماعی و هر سایتی کسب و کار شما را ببیند!
✅ شما فقط در ازای نتیجه هزینه پرداخت میکنید!

نتیجه چیست ؟

⭐️ افزایش تماس با کسب و کار شما
⭐️ افزایش مراجعین مغازه و کلیک روی دایرکشن یا مسیریابی
⭐️افزایش فروش آنلاین محصولات شما به صورت محلی
⭐️افزایش بازدید و آگاهی از کسب و کار و محصول شما
⭐️افزایش ترافیک وب سایت و کلیک روی لینک وب سایت محلی شما

تبلیغات محلی یا Local PPC Adertising چیست و چطور انجام میشود ؟

تبلیغات PPC محلی یک روش تبلیغات کلیکی است که برای هدف قرار دادن مشتریان احتمالی در یک منطقه خاص انجام میشود، اگر شما صاحب یک رستوران ، آرایشگاه ، تعمیرگاه یا فروشگاه …. در خارج از ایران هستید ، ما میتوانیم با هدف قرار دادن افرادی که در محله یا شهر دلخواه شما زندگی میکنند یا افرادی که به صورت لایو در محل دلخواه شما حضور دارند ، تبلیغات کسب و کار شما را انجام دهیم، هدفگیری این نوع تبلیغات میتواند براساس موقعیت جغرافیایی (location) ، زبان (languege)  ، کلمات کلیدی(keywords) ، جنسیت (Gender )، علاقه مندی (interest)و رفتار ( Behavior) مخاطب شما باشد ، به این صورت تبلیغ شما به افرادی نمایش داده میشود که در جستجوی خدمات شما هستند یا علاقه مند به محصولات شما هستند. در این روش شما  تنها به به ازای نتیجه ( کلیک مخاطب روی دکمه تماس ، لینک سایت یا دایرکشن یا مسیر یابی .. )  هزینه پرداخت میکنید.

تبلیغات محلی چه مزیتی برای کسب و کار شما دارد ؟

افراد بیشتری با کسب و کار شما تماس میگیرند

اگر یک بیزینس تلفنی یا دلیوری دارید ، ما میتوانیم کمپین تبلیغات محلی شما را به صورت Call Only ADS نمایش دهیم ، در این صورت شما فقط به ازای تماس های تلفنی انجام شده با کسب و کارتان هزینه پرداخت خواهید کرد

مشتری بیشتری به فروشگاه شما مراجعه میکند

اگر میخواهید افراد بیشتری از محله به مغازه و فروشگاه شما مراجعه کنند ما کمپین تبلیغاتی لوکیشن محور Direction ADS برایتان ایجاد خواهیم کرد و شما به ازای هر کلیک روی مسیر یابی یا نقشه هزینه پرداخت خواهید کرد.

مردم محله تان را از برند خود آگاه میکنید

اگر به تازگی کسب و کار محلی خود را راه اندازی کردید ما با ایجاد کمپین Brand awareness و Reach تمام محله را از خدمات و سرویس شما با خبر خواهیم کرد. ما کاری میکنیم مخاطبین به سرعت برند خدمات و محصولات شما را بشناسند و با ویدئو و برند شما تعامل داشته باشند

محصولات و خدمات خود را به مردم محله تان معرفی میکنید!

اگر وب سایت محلی دارید یا فروشگاه آنلاین خود را اداره میکنید ما با ایجاد کمپین CPC  یا CPO میزان ترافیک وب سایت شما و فروش محصولاتتان را افزایش خواهیم داد .شما به ازای کلیک روی سایتتان یا تکمیل سبد خرید هزینه پرداخت خواهید کرد.

تبلیغات شما کجا منتشر میشود ؟

تبلیغات PPC محلی برای کسب و کارهای کوچک
تبلیغ در شبکه های اجتماعی تبلیغات لوکالی

چطور مدیریت تبلیغات محلی برای کسب و کار شما انجام میدهیم ؟

راه اندازی کمپین های تبلیغاتی PPC  بسیار ساده است اما اگر دانش کافی تبلیغات محلی را نداشته باشید میتواند سیاه چاله ای برای هدر رفتن سرمایه و درامد شما باشد ، بسیاری از کسب و کارها به این دلیل به ما مراجعه میکنند که هزینه های زیادی از طرف فیس بوک یا گوگل به ایشان تحمیل شده و هیچ بازدهی از تبلیغات دریافت نکرده اند، از بسیاری از مشتریان شنیده ایم که میگویند تبلیغات آنلاین گران و بی نتیجه است ، ما اینجا هستیم که به شما ثابت کنیم اینطور نیست ! اگر کمپین تبلیغات محلی به درستی اجرا شود بسیار بسیار کمتر از انواع تبلیغات دیگر هزینه پرداخت میکنید و نتیجه تبلیغات شما را شگفت زده خواهد کرد.

آیا آماده اید تا اولین کمپین نتیجه محور محلی برای کسب و کارتان را راه اندازی کنید؟

اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید لطفا اطلاعات زیر را برای ما ارسال کنید ،معمولا طی 45 دقیقه درخواست شما را بررسی میکنیم و با شما ارتباط خواهیم گرفت.

به کدامیک از سرویس های ما علاقه مند هستید ؟
براساس بودجه ماهانه مورد نظر شما استراتژی دیجیتال مارکتینگ میچینیم