تبلیغات در آمازون

افزایش فروش بین المللی محصولات در آمازون

آمازون بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیکی آنلاین است که ماهانه میلیاردها بازدیدکننده دارد. با لیست کردن محصولاتتان در صدر نتایج جستجوی آمازون و اجرای حرفه ای کمپین تبلیغات آمازون ، می توانید به سرعت فروش محصول خود را تقویت کنید.

ما در اجرای کمپین های تبلیغاتی در آمازون سالها تجربه داریم و با کاهش هزینه تبلیغات (Advertising Cost of Sale) ACoS و افزایش فروش، میزان بازدهی کمپین شما را افزایش خواهیم داد.

به عنوان یک آژانس بین المللی و متخصص تبلیغات آمازون ،کمپین اسپانسری آمازون را تنظیم میکنیم ، قیمت پیشنهادی را بهینه میکنیم ، صفحه محصول را بهینه میکنیم ، بازده سرمایه گذاری را افزایش میدهیم و به شما کمک می کنیم تا در آمازون فروش بیشتری داشته باشید همچنین دائما کمین شما را برای بهبود عملکرد بهینه سازی میکنیم و استراتژی های مختلف را روی کمپین شما اجرا میکنیم تا به بالاترین نتیجه دست پیدا کنید.

اگر فروشنده محصول در آمازون هستید ، میتوانید با تبلیغات در آمازون فروش محصولات خود را چند برابر کنید !

اکانت منیجر اختصاصی مسلط به زبان انگلیسی

Amazon ad management

$326Monthly fee
  • $88 One Time Setup
  • راه اندازی و مدیریت کمپین Amazon Sponsored Products
  • راه اندازی و مدیریت کمپین Amazon Product Display Ad
  • راه اندازی و مدیریت کمپین Amazon Headline Search Ads
  • بررسی و تحقیق کلمات کلیدی مرتبط به محصول و Keyword Study
  • راه اندازی و ستاپ کانورژن ترکینگ
  • مهندسی معکوس تبلیغات رقبا
  • ارائه گزارش هفتگی و ماهانه از عملکرد کمپین

حذف کلمات کلیدی منفی
ما تلاش میکنیم تا مرتبط ترین کلمات را برای کمپین شما در نظر بگیریم و کلماتی که ارتباطی به محصول شما را ندارند را از لیست کمپین حذف میکنیم تا هزینه ها را بهتر کنترل کنیم

کلمات کلیدی صحیح
ما با تحلیل و بررسی عبارات کلیدی مربوط به محصول شما بهترین کلمات را برای ایجاد کمپین شناسایی میکنیم،با انتخاب کلمات کلیدی مناسب کاربران بیشتری را به صفحه محصول شما هدایت میکنیم و فروش شما را افزیش میدهیم

تحیل و بررسی پیشنهاد قیمت
ما با تحلیل و بررسی نرخ تبدیل، ارزش محصول و ایجاد کیفیت بالا برای تبلیغات پیشنهاد قیمت مناسب را تعیین میکنیم و به مرور در زمان اجرای کمپین ما کنترل و مانیتورینگ کمپین ها سعی در کاهش هزینه و افزایش بهره وری تبلیغات داریم.

افزایش کوالیتی تبلیغات
ما با استفاده از تکنیک هایی که در آکادمی آمازون آموخته ایم تلاش میکنیم کوالیتی و کیفیت کمپین شما را بالا ببریم ، کمپین های متنی یا نمایشی متفاوتی با هدف تبدیل بیشتر راه اندازی کنیم

چرا تبلیغات کلیکی در آمازون ؟

تبلیغات اسپانسری در آمازون بسیار نتیجه بخش است چون :

  • برای هر کلیک هزینه معقولی پرداخت میکنید

  • تبلیغات به افرادی نمایش داده میشود که در حال خرید از آمازون هستند، تمام افرادی که در آمازون جستجو میکنند در حال خرید هستند و این بهترین راه برای افزایش فروش شما و رسیدن به مشتریان در زمان مناسب است.

  • تبلیغات اسپانسر شده در آمازون در موقعیت هایی قرار دارد که حداکثر دید را برای محصولات شما ایجاد میکند.

  • در تبلیغات آمازون این امکان را دارید که محصولاتتان را برای جستجوی محصولات مشابه نمایش دهید و این فرصت مناسبی است برای معرفی محصولات جدید به بازار هدف
     
  • شما میتوانید محصولاتیکه جدیدا به آمازون اضافه کردید را در بالای نتایج جستجو نمایش دهید.

  • تبلیغات کلیکی آمازون میتواند برند شما را به بازار هدفتان معرفی کند

ما برای موفقیت تبلیغات آمازون چه کار میکنیم ؟

  • ما از تبلیغات اسپانسری آمازون استفاده میکنیم تا بازدید وب سایت شما را بیشتر کنیم.

  • از طریق تبلیغات آمازون، باعث افزایش فروش و بازدید محصول در آمازون میشویم و لیست محصول را در SERP ارتقا میدهیم.

  • ما دقیق بررسی میکنم تا با استفاده از کامپونت های تبلیغاتی آگهی موثر تر و خلاقانه تر ایجاد کنیم.

  • تبلیغات نمایشی display ads تخصص ماست که به گسترش محصولات شما کمک میکند تا مشتریان بالقوه بیشتری با محصولات شما آشنا شوند .

  • ما با تحقیق و آنالیز کلمات کلیدی مثبت و منفی مربوط به محصول شما بازار هدف بالقوه از خریداران و متقاضیان محصول شما ایجاد میکنیم.

  • ما با طراحی خلاقانه تصاویر ، ویدئوها و متن های جذاب لید فروش و مشتریان بالقوه بیشتری برایتان ایجاد میکنیم.

  • ما محصولاتی که در بالای لیست هستند و رقبای شما را تجزیه و تحلیل میکنیم و از جدیدترین ابزارها و فناوری ها برای بهبود ROI استفاده میکنیم

  • ما دایما عملکرد کمپین تبلیغ در آمازون را مانیتور میکنیم و با انجام آزمایش ها A/B به مشتریان کمک میکنیم از فرصت های جدید استفاده کنند و سودبیشتری کسب کنند.

AMAZON Advertising Services

ما یک تیم حرفه ای داریم که در تبلیغات آمازون تخصص دارند و به شما کمک خواهیم کرد تا از تبلیغات آمازون نتیجه بگیرید! ما همه انواع تبلیغات اسپانسری در آمازون را میشناسیم و میدانیم کدام نوع تبلیغ برای چه محصولاتی بهتر نتیجه میدهد و برای محصول شما کمپین هایی براساس بازدهی سرمایه گذاری ایجاد میکنیم

انواع تبلیغات آمازون

Sponsored Product Ads AMAZON
Sponsored Product Ads

تبلیغات محصول اسپانسری در بالای صفحه نتایج جستجوی آمازون و صفحه جزئیات محصول نمایش داده میشود ، و به دلیل موقعیت ویژه ای که دارند کمک زیادی در جذب مشتریان بالقوه میکنند.

Sponsored Brands ON Amazon
Sponsored Brands

تبلیغات برند در بالا ، پایین ، و سمت چپ نتایج جستجو ظاهر میشود و این نوع آگهی نام برند شما و حداکثر سه محصول ( همراه با تصویر) شما به صورت برجسته نمایش داده میشود و این بهترین روش برای افزایش آگهی از برند در آمازون است.

Sponsored Display Ads on AMAZON
Sponsored Display Ads

تبلیغات نمایشی میتواند در هر جایگاهی از آمازون یا وب سایت های همکار آن نمایش داده شود و این نوع تبلیغات برای افزایش تعامل مخاطبان علاقه مند به محصولات شما بسیار نتیجه بخش است ، همچنین میتوانید مخاطبان محصول مشابه را هدف نمایش قرار دهید.

Video Ads on AMAZON
Video Ads

با تبلیغات ویدئویی میتوانید محصول خود را به بازار هدفتان معرفی کنید، برند خودتان را به اشتراک بگذارید ، حتی اگر محصولی در آمازون برای فروش ندارید تبلیغات ویدئویی در آمازون برای معرفی برند شما بسیار مفید است .

سوالات متداول تبلیغات در آمازون

تبلیغات اسپانسرشده محصولات آمازون در واقع تبلیغ های کلیکی هستند که در مکان های استراتژیک سایت ظاهر می شوند و در نتیجه به محصولات شما شانس دیده شدن و خرید شدن را می دهند. شما محصولاتی را که می خواهید این قابلیت را داشته باشند انتخاب می کنید، Bid و بودجه روزانه تان را تعیین می کنید، و در نهایت تبلیغی را می نویسید که خریداران را تشویق به خرید کند.

تبلیغات محصولات اسپانسرشده در واقع همان تبلیغات عکسی هستند، که شباهت زیادی نیز به Display Ads در گوگل ادز دارند، اما نکته جالب توجه اینجاست که آنها در نتایج جستجوهایی برروی وبسایت ظاهر می شوند که در واقع همان محصول جستجو شده باشد. بنابراین وقتی ” گیتار آکوستیک ” را در آمازون جستجو می کنیم با این صفحه مواجه می شویم:

تبلیغات اسپانسری در آمازون

تبلیغات اسپانسری در آمازون

تنها تفاوت قابل مشاهده میان نتایج اسپانسرشده و اسپانسرنشده در این صفحه تگ خاکستری رنگ ” اسپانسرشده ” است که بالای عنوان محصول می بینید. همچنین می توانید ببینید که نتایج اسپانسرشده بالاتر از نتایج معمولی نشان داده می شوند.

متوسط هزینه برای هر کلیک در آمازون حدود 0.35 دلار است. این امر باعث شده تبلیغات آمازون بسیار مقرون به صرفه باشد.

تفاوت بسیار بزرگ میان تبلیغات اسپانسرشده آمازون و تبلیغات گوگل جایی از مسیر خرید است که مردم هنگام جستجو در این پلتفرم ها در آن قرار دارند. کسانی که در آمازون جستجو می کنند عمدتاً در مرحله پایانی مسیر خرید قرار دارند. در آمازون، آنها می دانند که چه محصولی را می خواهند، و تنها به دنبال فروشنده مناسب و منصف هستند. هدف از تبلیغات در آمازون نمایش محصول جلو چشم خریداری است که در حال خرید یا جستجوی آن محصول میباشد.

آمازون بیش از یک میلیون فروشنده شخص ثالث دارد که سطح رقابت را افزایش می دهد. یک “آژانس تبلیغاتی حرفه ای آمازون” تمام راهکارهای اجرای را برای سرعت بخشیدن به فروش می داند.

اعضای تیم ما به زبان فارسی / انگلیسی تسلط کامل دارند و پلتفرم آمازون ادز را کامل میشناسند و براساس نوع محصول و بازارهدف شما کمپین های تبلیغ در آمازون را اجرا و مدیریت میکنند .

به شما در پلتفرم اختصاصی AD1 ، دسترسی مدیریت داده میشود تا بتوانید حساب آمازون را به پلتفرم متصل کنید و کمپین هایی که ایجاد شده را بررسی کنید ، به صورت هفتگی و ماهانه گزارش خودکار برای شما ایجاد میشود و مدیر تبلیغات شما برای بهینه سازی کمپین ها همواره از طریق پلتفرم با شما در ارتباط خواهند بود.

اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید لطفا اطلاعات زیر را برای ما ارسال کنید ،معمولا طی 45 دقیقه درخواست شما را بررسی میکنیم و با شما ارتباط خواهیم گرفت.

به کدامیک از سرویس های ما علاقه مند هستید ؟
براساس بودجه ماهانه مورد نظر شما استراتژی دیجیتال مارکتینگ میچینیم