تبلیغات در اسنپ چت

برای موفقیت و دریافت نتیجه از  “ کمپین تبلیغات در اسنپ چت ” به تیمی نیاز دارید که انواع کمپین ها و روش های هدفگذاری در اسنپ چت را بشناسد،نوع محصولات و کسب و کارتان را بررسی کند و براساس آن مخاطبان کمپین را گروه بندی کند؛با تولید محتوی ویدئویی خلاقانه حرفه ای توجه مخاطب شما را جلب کند ،بودجه تبلیغات شما را برای رسیدن به بهترین نتیجه مدیریت کند و هر کلیک یا نمایش را به نتیجه دلخواه شما تبدیل کند.

متخصصان تبلیغات در اسنپ چت در آژانس بین المللی AD1.one برای شما کمپین های جذاب و متناسب با زبان ،رفتار و علاقه مندی بازار هدفتان طراحی میکنند، کمپین هایی که روی ارزش خدمات و محصولات شما تمرکز میکند و مخاطب را ترغیب به اقدام و تعامل با آگهی شما میکند، ما با راه اندازی کمپین تبلیغات در اسنپ چت به صورت موثر و هدفمند محتوی شما را وایرال میکنیم،مسابقات را برگزار میکنیم و فروش فوری را تقویت میکنیم.

اگر میخواهید محصول ،برند یا اپلیکیشنی را در این شبکه اجتماعی معرفی کنید یا ویدئویی را وایرال کنید ما اینجاییم تا کمپین تبلیغات اسنپ چت را به نتیجه برسانیم.

تبلیغات در اسنپ چت ، تبلیغات اسپانسر اسنپ چت

چرا در اسنپ چت تبلیغ کنیم؟

اسنپ چت یک پلتفرم ویدئومحور و شبکه های اجتماعی است که به کاربران این امکان را میدهد( عکس یا فیلم) را مستقیما به دیگران ارسال کنند یا به صورت استوری 24 ساعته منتشر کنند،بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، و ۲۰۳ میلیون کاربر فعال روزانه در اسنپ چت وجود دارد و 85 درصد از آن کاربران زیر ۳۴ سال سن دارند. ، به طور میانگین کاربران Snapchat بیش از ده بار در روز برنامه را باز می کنند و حدود سی دقیقه وقتشان را در اسنپ چت صرف می کنند. میانگین روزانه کل Snap های ایجاد شده توسط کاربران حدود 3 میلیارد است. بسیاری از کاربران اسنپ چت 25 سال به بالا دارند ، به این معنی که آنها قدرت خرید واقعی دارند. Snapchatters مخاطبان منحصر به فرد و ارزشمندی هستند که در هیچ جای دیگری نمی توان به آنها دسترسی پیدا کرد فقط در طی چند سال کوتاه از آغاز کار ، اسنپ چت به جدیدترین پلت فرم تبلیغاتی برای جلب مخاطبان در گروه کاربران 18-24 تبدیل شده است؛

اگر بازار هدف شما جوانان 18 تا 24 ساله هستند ، اسنپ چت یکی از تاثیر گذارترین شبکه های اجتماعی برای معرفی محصولات و خدمات شماست و میتوانید با تبلیغات در اسنپ چت برندتان را به صورت جهانی وایرال کنید.

دقیقاً زمانی که مخاطبان در جستجوی محصولات و خدمات شما هستند ، در مسیر آنها قرار بگیرید.

ما با استفاده از  گزینه های هدف گذاری دقیق در اسنپ چت ، ویدئو و کلیپ های تبلیغاتی شما را به افرادی نمایش میدهیم که به خدمات شما نیاز دارند یا به  برند و محصول شما علاقه مند هستند، همچنین از طریق اسنپ چت بیزینس با آنالیز رفتار ها و گزارش کمپین ها میتوانیم نرخ تبدیل و فروش را افزایش دهیم

این اپلیکیشن برای ایجاد کمپین های فروش فوری،معرفی محصولات جدید،خدمات و برنامه های جدید بسیار مناسب است ، ما در آژانس بین المللی AD1 تمام راز و رمز های تبلیغات اسنپ چت را میدانیم و باتوجه به نوع اهدافتان برای شما استراتژی تبلیغاتی میچینیم!

آژانس تبلیغات در اسنپ چت ، تبلیغات اسپانسر اسنپ چت
0دقیقه
کاربران روزانه 30 دقیقه از زمانشان را در این پلتفرم صرف میکنند.
0 % خانم
٪61 از کاربران اسنپ چت خانم هستند.
0% جوانان
٪60 کاربران زیر 25 سال هستند.
مزایای تبلیغ در اسنپ چت

مزایای تبلیغات در اسنپ چت

انواع کمپین تبلیغات در اسنپ چت

انواع کمپین تبلیغات در اسنپ چت

انواع روش های هدف گذاری تبلیغات اسنپ چت

انواع روش های هدفگذاری تبلیغات اسنپ چت

همین امروز تبلیغات موثر در اسنپ چت را اجرا کنید!

Snapchat Ads Basic

$560Monthly fee
  • 02Campaigns
  • 04Ad Copies/month
  • Ad Spent Limit Upto $2000/month
  • Advanced Reporting
  • Creation of the Ad Text and Images – Basic Level
  • Remarketing Campaigns ✔️
  • Bid Management ✔️
  • Creating Lookalike Audience ❌

Snapchat Ads Standard

$1100Monthly fee
  • 03Campaigns
  • 10Ad Copies/month
  • Ad Spent Limit Upto $4000/month
  • Detailed Reporting
  • Creation of the Ad Text and Images – Advanced Level
  • Remarketing Campaigns ✔️
  • Bid Management ✔️
  • Creating Lookalike Audience ✔️

پروژه های مدیریت ، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی

ایده اصلی در این بخش طراحی فیلترهای جذاب برای مخاطب هدف است. به این ترتیب شما فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را خواهید داشت. بسیاری از برندهای مشهور برای تعامل با مشتریان نسل جوان از همین شیوه استفاده می کنند. مزیت اصلی این حالت امکان تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر روی مخاطب است. همچنین کاربران در صورت استفاده از فیلتر موردنظر نام برند ما را نیز به عنوان تولیدکننده مشاهده خواهند کرد. نتیجه این امر تبلیغ مداوم برند ما در صورت استفاده بیشتر از فیلتر است. شاید این مورد جذابیت تبلیغات رسمی در اسنپ چت را نداشته باشد، اما به طور کاملا رایگان صورت می گیرد بنابراین توجه به آن در قالب یک مکمل تاثیرگذار ضروری است.

مزیت اصلی استفاده از فیلترهای جذاب به عنوان یک ابزار تبلیغاتی امکان تعیین محدوده جغرافیایی مشخص برای نمایش آن است. نتیجه این امر نمایش فیلتر موردنظر به کاربران در صورت ورود به محدوده جغرافیایی خاص است. برخی از برندها این نکته را برای جلب نظر مشتریان در محل های خاص مورد استفاده قرار می دهند. اگر شما در بخشی از شهر دارای نمایندگی فروش هستید، فعال سازی فیلترها در اطراف محیط فروشگاه ایده جالبی خواهد بود. شاید در نگاه نخست تاثیرگذاری این الگو بسیار بعید به نظر برسد، اما در عمل سطح بالایی از تاثیرگذاری را به همراه دارد.

یکی از بهترین برندها در زمینه استفاده از فیلترهای جغرافیایی کافه Quaker است. این کافه با طراحی فیلترهای مخصوص برای برندش امکان استفاده از آنها برای کاربران در شعبه های مختلف را فراهم کرده است. بسیاری از کاربران پس از حضور در کافه های این برند اقدام به استفاده از فیلترهای موردنظر می کنند. جالب اینکه اغلب فیلترهای مورد بحث در رابطه با ابزارهای کافه داری و نوشیدنی های مختلف است.

اگر شما نیز در زمینه بازاریابی و تبلیغات قصد نوآوری دارید، طراحی فیلترهای مخصوص و جذاب ایده مناسبی خواهد بود. امروزه بسیاری از برندها در این زمینه فعالیت دارند. تنها نکته مهم در اینجا داشتن ایده ای جذاب برای طراحی فیلتر است.

وقتی ما در مورد اسنپ چت فکر می کنیم، بدون شک سلفی های همراه با گوش های حیوانات مختلف و چشم های بزرگ به ذهن مان خواهد رسید. این امر یکی از امکانات جالب اسنپ چت برای کاربران است. بسیاری از کاربران نسل جوان از این نکته برای تبدیل سلفی های شان به تجربه ای جذاب استفاده می کنند. برندهای مختلف برای جلب نظر مشتریان به محصولات شان به طور وسیع اقدام به طراحی لنزهای گوناگون می کنند. یکی از جذاب ترین تجربه ها در این زمینه مربوط به برند مک دونالد است. آنها فیلتر و لنزهای مربوط به فست فودهای مختلف شان را در قالب فیلتر و لنز طراحی کرده اند. کاربران فرصت استفاده از تمام فیلترها و لنزها برای ثبت سلفی های جذاب را دارند. نتیجه این امر توسعه هرچه بهتر شهرت اسنپ چت است. شاید در نگاه نخست این امر عجیب به نظر برسد، اما اسنپ چت در طول سال های گذشته بخشی قابل توجهی از فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی برندها را معطوف به این فضا کرده است.
بدون شک وقتی صحبت از لنزها در اسنپ چت می شود، اغلب کاربران فقط به سلفی های جذاب توجه دارند. نوآوری اسنپ چت در این میان معرفی برخی از لنزهای مخصوص برای دوربین اصلی گوشی های هوشمند است بنابراین کاربران فرصت ثبت تصاویر در حالت هایی به جز سلفی را نیز دارند.

نخستین پلتفرم فعال در زمینه رونمایی از استوری اسنپ چت بود. آنها تا چند سال انحصار استفاده از این سرویس را در اختیار داشتند. دلیل اصلی شهرت این پلتفرم نیز استفاده از همین استوری های جذاب است. سایر شبکه های اجتماعی خیلی دیر حق استفاده از ایده استوری را پیدا کردند بنابراین در طول این زمان اسنپ چت دامنه وسیعی از کاربران را به خود جلب کرد.

اگرمیخواهید در اسنپ چت تبلیغات کنید مهمترین نکته تبلیغ در استوری اسنپ چت بیان پیام اصلی در زمان بسیار کوتاه است شما فقط 3 تا 5 ثانیه برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف فرصت دارید بنابراین باید تمام تلاشتان را برای تاثیرگذاری به کار گیرید.

بسیاری از برندها قصد رونمایی از محصولات مختلف در فرآیند بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی را دارند. اسنپ چت در این بخش ایده قابل توجهی برای برندها دارد. این امر شامل تولید پست های مخصوص تبلیغاتی برای رونمایی و معرفی از محصولات است. مهم ترین نکته در این میان امکان خرید مستقیم محصولات از اسنپ چت است. به این ترتیب کاربران در صورت مشاهده محصولات و علاقه به آنها دیگر نیازی برای مراجعه به بخش های دیگر نخواهند داشت. یکی از بهترین نمونه های استفاده از بخش تبلیغات محصولات مربوط به برند کوکاکولا است. این برند در قالب محتوای ویدئویی و عکس های بسیار جذاب و ساده اقدام به جلب نظر مخاطب به نوشیدنی های متنوع اش می کند.

اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید لطفا اطلاعات زیر را برای ما ارسال کنید ،معمولا طی 45 دقیقه درخواست شما را بررسی میکنیم و با شما ارتباط خواهیم گرفت.

به کدامیک از سرویس های ما علاقه مند هستید ؟
براساس بودجه ماهانه مورد نظر شما استراتژی دیجیتال مارکتینگ میچینیم