بهینه سازی و افزایش سرعت سایت

با افزایش سرعت سایت علاوه بر افزایش رضایت بازدیدکنندگان در سئو نیز پیشرفت خواهید کرد.

اولین گام سئو، بهینه سازی داخلی سایت می‌باشد و یکی از موارد بسیار مهم در بهینه سازی داخلی افزایش سرعت سایت و بهبود لود وبسایت است، شرکت گوگل چند سال پیش اعلام کرد که افزایش سرعت بارگذاری وبسایت و بهینه سازی سرعت سایت در نتایج جستجو تاثیری مثبت خواهد گذاشت و از طرفی طبق آمارهای جهانی سایت هایی که سرعت پایین در زمان بارگذاری دارند و صفحات آن‌ها با مشکل سرعت و حجم بالا روبه‌رو است و به شکل میانگین بارگذاری صفحات آن‌ها بیش از ۱۰ ثانیه‌ به طول می‌انجامد تا کامل لود شود؛ کاربران، صفحات چنین سایت هایی را می‌بندند و این مشکل سرعت ، باعث افزایش نرخ دفع کاربری (bounce rate) می‌گردد که یک نقطه منفی در بهینه سازی سایت (سئو) و تجربه کاربری است و باعث استقبال کمتر کاربران از خدمات و محصولات یک سایت می‌شود.

ما می‌توانیم به صورت چشم‌گیری باعث افزایش سرعت وردپرس ، افزایش سرعت جوملا و همینطور افزایش سرعت هر سیستم مدیریت محتوایی که شما استفاده میکنید، شویم، چرا که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران در جهت ارائه خدمات بهینه به کاربران، پایین بودن سرعت وردپرس و کند شدن لود سایت جوملا و سایز CMSها می‌باشد. بالا بردن سرعت سایت باعث بهبود سئو سایت و در نتیجه باعث افزایش فروش و رضایت کاربران می‌گردد، در این خدمات ما بیش از ۹۷ فاکتور مهم که تمام این فاکتورها برگرفته از فاکتورهای گوگل و یاهو است، را بررسی کرده و در جهت بهبود سرعت سایت و کاهش زمان بارگذاری اقدامات لازم را انجام می‌دهیم، سپس بعد از انجام دادن مراحل ذکر شده، سایت شما را دوباره بررسی کامل و تست خواهیم کرد و نتیجه بهبود نهایی را به شما ارائه خواهیم داد.

پایین بودن سرعت سایت چه آسیبی به کسب و کار شما وارد میکند ؟

کندی سرعت سایت در هر نوع سایتی ممکن است اتفاق بیفتد اما این مشکل در سایت هایی با محتوای زیاد و سایت هایی که از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا و یا فروشگاه ساز هایی مانند پرستا شاپ یا اپن کارت استفاده می کنند متداول تر است.

از عواقب پایین بودن سرعت سایت.می توان به از دست دادن.مخاطبان جدید و همچنین از دست دادن مشتریان قدیمی اشاره کرد. چرا که پایین بودن سرعت سایت واقعاً اعصاب خورد کن است و کاربر زمانی که برای یک موضوع خاصی به سایت شما.مراجعه می کند با دیدن سرعت.پایین سایت شما با وب سایت شما برای همیشه خداحافظی می کند. پس نیاز به یک کانفیگ حرفه ای افزایش سرعت سایت خواهید داشت.

ما چه خدماتی برای کانفیگ افزایش سرعت و بهینه سازی سایتان انجام میدهیم ؟

افزایش سرعت سایت تخصص ماست

افزایش سرعت سایت شرق زیست
بهینه سازی سرعت سایت
افزایش سرعت سایت خبر24
بهینه سازی سرعت سایت
افزایش سرعت سایت زبان رمزی
بهینه سازی سرعت سایت

افزایش سرعت برای سایت های وردپرس و محتوا محور

$80
  • میزان افزایش سرعت سایت : حداکثر توان
  • زمان تحویل: 2 الی 7 روز

افزایش سرعت سایت های فروشگاهی مانند سیستم های اپن کارت و پرستاشاپ

$113
  • میزان افزایش سرعت سایت : حداکثر توان
  • زمان تحویل: 2 الی 7 روز

افزایش سرعت برای سایت های سفارشی مانند سایت های نوشته شده با زبان PHP

$250
  • میزان افزایش سرعت سایت : حداکثر توان
  • زمان تحویل: 7 الی 30 روز