بهینه سازی نرخ تبدیل چیست ؟

(Conversion Rate Optimization با به اختصار CRO) به معنی بهبود تجربه کاربری وب‌سایت برای افزایش فروش است. یعنی کیفیت وب سایت خود را افزایش دهید تا تعداد کسانی که به مشتری تبدیل می‌شوند، افزایش پیدا کنند.

از بازدید کنندگانتان مشتری می سازیم

ما با ایجاد نسخه های مختلفی از مطالب و تصاویر و همچنین ایجاد طراحی های متفاوت به دنبال این هستیم که کدام گزینه برای تبدیل بازدید کننده به مشتری در وب سایت شما مناسب تر است. به کمک این روش شما همیشه در حال پیشرفت و بهبود نرخ تبدیل خواهید بود.

چگونه این کار را انجام میدهیم ؟

ما ترافیکی که به وب سایت شما می آید را به صورت مساوی بر روی نسخه های مختلف تقسیم و اندازه گیری می کنیم .سپس مشخص میکنیم که کدامیک از نسخه های وب سایت شما بیشترین نرخ تبدیل را خواهد داشت.

بهینه سازی CRO بهینه سازی نرخ تبدیل

بررسی رفتار بازدید کننده و کلیک ها

یک راه بسیار عالی برای اینکه رفتار بازدید کننده را تشخیص داده و بفهمید که او به چه دلیل به وب سایت شما آمده؛ این است که نقاط کلیک شده در صفحات را بیابید. ما این موضوع را هم در صفحات فرود و هم در دیگر صفحات وب سایت شما پیگیری کرده و بهبود می بخشیم.

بهینه سازی نرخ تبدیل

تست بازدید کنندگان

نه تنها بازدید کنندگان را به سمت اهداف شما سوق می دهیم، بلکه با تست رفتار آنها نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آوریم. با این آمار متوجه می شویم که نتایج چه موضوعی، برای شما مثبت و چه موضوعی منفی خواهد بود.

بهینه سازی نرخ تبدیل

صفحات فرود

این صفحات فقط با هدف تبدیل نهایی بازدید کننده به مشتری فرآهم می آیند . این تخصص ماست تا از ریال به ریال هزینه های شما نتایج بیشتری بدست آوریم.

بازدیدکنندگان را دوباره برمیگردانیم

اگر در گذشته تبلیغات به ضرر شما بوده است و دیده شدن در سایت، وجهه خوبی برایتان ایجاد نکرده است، همین امروز ورق را بر می گردانیم. ما با هدف گیری مشتریان و بازدید کنندگان سابق شما، آنها را به وب سایت شما فرا می خوانیم و تلاش می کنیم، آنهایی را که رفته اند مجددا به مشتری تبدیل کنیم. بنر ها نیز فقط به کسانی که شما می خواهید نمایش داده می شوند.

اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید لطفا اطلاعات زیر را برای ما ارسال کنید ،معمولا طی 45 دقیقه درخواست شما را بررسی میکنیم و با شما ارتباط خواهیم گرفت.

به کدامیک از سرویس های ما علاقه مند هستید ؟
براساس بودجه ماهانه مورد نظر شما استراتژی دیجیتال مارکتینگ میچینیم