بهبود تجربه کاربری وب سایت چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟

تا به حال شده است یک وب سایت را باز کنید و آنقدر گیج شوید که ترجیح بدهید آن را ببندید؟ یا اینکه وب سایت مورد نظر به خوبی پاسخ سوال های شما را ندهد؟ یا آنکه طراحی آن شلوغ و نا منظم باشد و شما را اذیت کند؟ اینها همۀ مواردی هست که در زمینۀ تجربه کاربری (UX) مطرح هستند و باعث می‌شوند نرخ تبدیل یک وب سایت (یعنی درصد تبدیل کاربران به مشتری) کاهش پیدا کند.

هدف شما از بهبود تجربه کاربری وب سایت، کمک به کاربران برای فهمیدن و حرکت روان در وب سایت شماست. چیزی که باعث می‌شود تجربه ای لذت بخش تر برای کاربران رقم زده شود. طراحی، متون، معماری سایت و … همه بخشی از این تجربه هستند.

احساس کاربران نسبت به وب سایت شما اهمیت دارد

یک وب‌سایت خوب فقط طراحی زیبایی ندارد. یک وب‌سایت خوب یک تجربۀ متفاوت است. زمانی وب‌سایت شما بیشترین تاثیر خود را دارد که در عین زیبایی، به راحتی قابل استفاده باشد. در بحث تجربۀ کاربری (user experience) همه‌چیز مهم است. دیگر فقط داشتن یک طراحی گرافیکی (user interface) زیبا کافی نیست. بحث بر سر یک تجربۀ عالی است… اگر دوست دارید در مسیر یک تجربه بهتر گام بردارید و فروش خود را افزایش دهید، ما در کنار شما هستیم !

بهینه سازی رابط کاربری ui ux

بهینه سازی رابط کاربری

آیا استفاده از وب‌سایت شما لذت‌بخش است؟

بهینه سازی رابط کاربری سایت

بهینه سازی دسترسی ها

آیا گردش در وب‌سایت شما لذت‌بخش است؟

بهینه سازی طراحی

آیا طراحی سایت شما زیبا و منظم است؟

بهینه سازی وب سایت شما چقدر هزینه دارد؟

ما می‌توانیم در برنامه‌ریزی کلی وب‌سایت، محتوی نویسی و کپی رایتینگ ، ایجاد طرح‌های گرافیکی یا حتی بهینه‌سازی وب‌سایت فعلیتان همراهتان باشیم . اما هزینه بهینه سازی باتوجه به هر پروژه متفاوت است .

طراحی وایرفریم

از 300$
  • ما بر اساس هویت تجاری شما و بازار هدفتان، شِمای کلی صفحات شما را طراحی خواهیم کرد. نقشه‌هایی که به شما می‌گویند ساختار کلی سایت و چیدمان هر صفحه به چه شکل خواهد بود.

ویرایش وب سایت

از 150$
  • اگر سایت شما هم اکنون نیز تکمیل شده است و فقط به یک تیم حرفه‌ای نیاز دارید که بر روی تجربه کاربری وب‌سایت شما کار کند، این پلن متناسب شماست. هزینه این پروژه‌ها پس از بررسی وب‌سایت و درخواست‌های شما مشخص می‌شود.

طراحی گرافیکی

از 500$
  • طراحان ما می‌توانند فایل‌های گرافیکی وب‌سایت شما را برایتان آماده کنند. این فایل‌های گرافیکی علاوه بر طرح هر صفحه به صورت PSD، شامل یک UI Kit کلی می‌شود که طراحی المان‌های گرافیکی شما را مشخص می‌کند.