تبلیغات نتیجه محور اپلیکیشنافزایش نصب تضمینی اپلیکیشن

تبلیغات نتیجه محور اپلیکیشن

افزایش تعداد نصب اپلیکیشن یکی از چالش‌های استارت آپ‌ها و کسب و کارهای مبتنی بر اپلیکیشن‌های موبایلی است. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن ممکن است برای تولید برنامه خود ماه‌ها زمان گذاشته باشید امّا بعد از انتشار آن در مارکت ها، بازخوردی که مدنظر داشته‌اید را دریافت نکرده‌اید و اپلیکیشن شما نصب بالایی نداشته است.چه اپلیکیشن‌تان را به تازگی در گوگل پلی ثبت کرده باشید و چه بیش از یک میلیون نصب داشته باشد، افزایش نصب اپلیکیشن‌تان یکی از معیارهای مهمی است که برای پیشبرد اهداف کسب و کارتان باید بسنجید. برای آشنایی با روش‌های رشد اپلیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن به صورت کاملا تضمینی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات نصب اپلیکیشن

افزایش کاربر واقعی اپلیکیشن
افزایش کاربران واقعی

روش‌های افزایش نصب اپلیکیشن تضمین می‌دهند که کاربرانی که اپلیکیشن شما را نصب می‌کنند واقعی هستند و بدون هیچ اجباری و کاملاً به خواست خود اپ شما را نصب می‌کنند.

تعیین بودجه تبلیغات اپلیکیشن
تعیین بودجه نصب

می‌توانید هزینه پرداختی به ازای هر نصب اپلیکیشن را تعیین کنید. همچنین سقف هزینه‌‌های روزانه را تعیین و بودجه خود را مدیریت کنید.

نمایش آمار و گزارشات تبلیغات نصب اپلیکیشن
گزارشات دقیق

شما میتوانید جزئیات کمپین اپلیکیشن (مانند تعداد نمایش، کلیک و نصب) را در اکانت خود مشاهده کنید.

چرا باید از روش تبلیغات نصب تضمینی اپلیکیشن استفاده کنید ؟

تبلیغات دیجیتال

توسعه اپلیکیشن نیازمند زمان و تلاش فراوان است، اما حتی یک اپلیکیشن فوق العاده هم تا زمانی که در گوگل پلی استور یا اپ استور نصب بالایی نداشته باشد، به محبوبیت نخواهد رسید. اگر می خواهید تعداد نصب‌های اپ را افزایش دهید ، ما به کمک بزرگترین پلتفورم های تبلیغات بین المللی این امکان را برای اپلیکیشن‌ها فراهم میکنیم تا بیشتر دیده شوند و نصب بگیرد. هزینه تبلیغات اپلیکیشن به ازاء هر نصب است که در واقع بهترین استراتژی بازاریابی برای اپلیکیشن ها است.

تبلیغات نتیجه محور اپلیکیشن cpi
پرداخت فقط به ازای نصب اپلیکیشن

در این نوع کمپین، شما بابت هر نصب هزینه می‌پردازید. گوگل ممکن است چند صد هزار یا چند میلیون بار تبلیغات شما را نمایش دهد و کاربران با اپلیکیشن شما آشنا شوند؛ اما فقط بابت آنهایی که اپلیکیشن شما را نصب می‌کنند پرداخت می‌کنید.

تبلیغات نصب اپلیکیشن در گوگل
استفاده از هوش مصنوعی

ویژگی اصلی کمپین‌های نصب اپ، بهره‌مندی از هوش مصنوعی است. انتخاب بهترین کاربران برای نمایش تبلیغ و همچنین نمایش موثرترین تبلیغ به کاربر که منجر به نصب اپلیکیشن شود همه و همه توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود.

تبلیغات نتیجه محور اپلیکیشن در ایران
قابل استفاده در ایران

برخلاف بسیاری از روش‌های رایج تبلیغاتی در دنیا که در اختیار کاربران ایرانی نیست، کمپین‌های UAC به راحتی قابلیت پیاده‌سازی و مدیریت در ایران و با هدف‌گیری کاربران ایرانی را دارد.

افزایش نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی و IOS

تبلیغات افزایش تعداد نصب اپلیکیشن ، هیچ محدودیتی در مورد نوع سیستم عامل ندارد. اگر اپ خود را برای اندروید یا iOS توسعه داده باشید برای هر دو شما این امکان را دارید که تبلیغ خود را در گوگل‌پلی یا اپ‌استور به نمایش بگذارید.برای شروع تبلیغات بایستی اپلیکیشن شما با توجه به سیستم عامل آن در گوگل پلی استور و یا اپ استور اپل ثبت شده باشد. در صورتی که هنوز اکانت Google Developer Console برای درج اپلیکیشن اندرویدی خود در Google Play Store ندارید، ما میتوانیم اپلیکیشن شما را در پلی استور یا اپ استور ثبت کنیم یا برای شما اکانت دولوپر ایجاد کنیم .

تبلیغات دیجیتال

9 روش فوق العاده برای اجرای کمپین تبلیغات اپلیکیشن CPI

1. نصب تضمینی اپلیکیشن با تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل راهی بسیار سریع و مقرون‌به‌صرفه برای افزایش تعداد نصب‌های اپلیکیشن شماست. با استفاده از شبکه تبلیغاتی گوگل ادز شما می‌توانید به‌صورت کاملاً تضمینی برای اپلیکیشن خود نصب دریافت کنید و فقط زمانی هزینه پرداخت کنید که کاربران اپلیکیشن شما را روی دستگاه خود نصب کرده باشند.

گوگل تبلیغات مربوط به اپلیکیشن شما را به‌صورت کاملاً هدفمند به کاربرانی نشان می‌دهد که اپلیکیشن شما را در حال حاضر نصب ندارند و به حوزه اپلیکیشن شما علاقه‌مند هستند.

ثبت تبلیغ برای اپلیکیشن شما بسیار سریع انجام خواهد شد و تعداد نصب‌های اپلیکیشن شما در مدت‌زمانی کوتاه به صورت هدفمند ، به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. این روش افزایش نصب اپلیکیشن بی‌شک سریع‌ترین و تضمینی‌ترین روش ارتقا و رشد اپلیکیشن ها است.

تبلیغات اپلیکیشن در گوگل ادز

کمپین‌های UAC محدود به یک نوع نمایش نیستند و شما برای جذب کاربر می‌توانید از روش‌های مختلف و پلتفرم‌های مختلف گوگل استفاده کنید.

پلتفورم های تبلیغات اپلکیشن در گوگل

2. تبلیغات اپلیکیشن در یوتیوب

شما این امکان را دارید که تبلیغ مربوط به اپلیکیشن خود را به صورت ویدئو و در یوتیوب به کاربران نمایش دهید. استفاده از ویدئو به عنوان یک روش تبلیغاتی باعث ایجاد تعامل با کاربر و همچنین افزایش آگاهی از برند می‌شود. در زمان نمایش تبلیغ ویدئویی، لینک اپ شما هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا شانس نصب را افزایش دهد.

تبلیغات اپلیکیشن در یوتیوب

3. تبلیغات در جستجوی اپ استور

Apple Search Ads

آگهی های جستجوی اپل (ASA) تبلیغاتی هستند که می توانند در بالای صفحه نتایج جستجوی فروشگاه اپل آیفون و آیپد ظاهر شوند. اصول کار با تبلیغات جستجوی اپ استور شبیه به تبلیغات گوگل داینمیک (Google Dynamic) هستند، تبلیغ شما در بالای نتایج جستجوی اپ استور نمایش داده خواهد شد، که فراداده های اپ شما توسط الگوریتم اپل پردازش می شود و تعیین می شود که تا چه میزان تبلیغ اپ شما با جستجوی یک فرد در فروشگاه مرتبط است.
تبلیغات جستجوی اپ استور و SearchAdsHQ پیشرفته ترین و مطمئن ترین روش های تبلیغاتی برای اپ های iOS هستند.

4. تبلیغات نصب اپلیکیشن در فیس بوک

اگر مخاطب اپلیکیشن شما خارج از ایران است و قصد دارید اپلیکیشن خود را در سطح بین المللی منتشر کنید تبلیغات نصب اپلیکیشن در فیس بوک راهی ایده عال برای افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن شما به صورت هدفمند میباشد

بازار هدفتان را براساس معیار هایی مانند سن و جنسیت ، علاقه مندی و رفتار ، مکان جغرافیایی تعریف کنید یا مخاطبینی را انتخاب کنید ، همچنین میتوانید لیست مخاطبینتان یا لیست کاربران با ارزش را در کمپین خود هدفگذاری کنیدو به ازای نصب های انجام شده هزینه پرداخت کنید و با اتصال مستقیم به App Store و Google Play Store ، تعداد نصب اپلیکشن خود را افزایش دهید

تبلیغات اپلیکیشن در اینستاگرام
تبلیغات اپلیکیشن در فیس بوک

5. تبلیغات نصب اپلیکیشن در اینستاگرام

تبلیغات نصب اپلیکیشن در اینستاگرام توسط کمپانی فیس بوک با هدف گذاری دقیق انجام میشود ، ما با در اختیار داشتن دیتابیسی از کاربران ایرانی امکان نمایش تبلیغات اپلیکیشن را در اینستاگرام به کاربران ایرانی را فراهم کرده ایم ، تبلیغ شما به افرادی که اپلیکیشن شما را نصب ندارند در صفحه Home یا در میان استوری‌های دیگر یا اکسپوره نمایش داده میشود .

6. تبلیغات اپلیکیشن درون سایر برنامه ها

همانطور که از نام آن پیداست ، این مدل تبلیغات درون اپلیکیشن های موبایلی و در فرمت های متفاوت مانند بنری ، پاپ باکس ، ویدیویی و … نمایش داده می شود.
باتوجه به نوع مخاطب شما تبلیغات درون برنامه ای به کاربران ایرانی یا خارجی نمایش داده میشود و شما به ازای هر نصب هزینه پرداخت میکنید.

تبلیغات همسان نصب اپلیکیشن

8. تبلیغات اپلیکیشن به روش پوش نوتیفیکیشن

باتوجه به بازار هدف و مخاطب اپلکیشن شما ، تبلیغات نوتیفیکیشن در پلتفورم های بین المللی پوش نوتیفکیشین یا پلتفورم های ایرانی انجام میشود

،شما می‌توانید کاربران خود را از جدیدترین ویژگی‌های اپلیکیشن خود باخبر سازید و از این طریق تعداد نصب‌های اپلیکیشن خود را افزایش دهید.

در این روش، افزایش نصب اپلیکیشن به‌صورت کاملاً واقعی انجام می‌شود و پرداخت هزینه فقط در ازای نصب اپلیکیشن خواهد بود .

تبلیغات نصب اپلیکیشن در توئیتر
تبلیغات درون برنامه ای اپلیکیشن

7. تبلیغات بنری و همسان درون وب سایت ها

یکی از فضاهایی که کاربران در آن حضور بالقوه و قوی دارند ، وبسایت ها هستند . ما با استفاده از تبلیغات بنری و همسان در وبسایت های مرتبط با کسب و کار یا اپلیکیشن شما ، نسبت به جذب کاربر برای اپلیکیشن شما اقدام می کنیم .

تبلیغات اپلیکییشن پوش نوتیفیکیشن

9. تبلیغات اپلیکیشن در توئیتر

از کجا شروع کنیم ؟

شناسایی مخاطبین

پیش از شروع تبلیغ بسیار مهم است که مخاطبین اپلیکیشن شما شناسایی شود و مشخص شود مخاطب اپلیکیشن شما چه افرادی هستند ، در کدام شبکه ها حضور دارند ،در جستجوی چه چیزی هستند و در کدام پلتفورم ها تبلیغات شما بهتر نتیجه میدهد

تعیین هزینه نصب و بودجه

بعد از شناسایی پلتفورم های مناسب برای تبلیغات اپلیکیشن شما ، مشخص میکنیم نصب هر اپلیکیشن برایتان چقدر ارزش دارد ،هزینه نصب پیشنهادی را تعریف میکنیم و بودجه کلی و بودجه روزانه کمپین را در نظر میگیریم

ایجاد تنوع در تبلیغات

تبلیغات اپلیکیشن میتواند فقط در گوگل پلی منتشر شود یا سایر پلتفورم ها ، ما باتوجه به شناختی که از مخاطبین بدست آوردیم و بودجه کلی کمپین میتوانیم تبلیغات اپلیکیشن را همزمان در پلتفورم های مختلف گوگل ادز ، اینستاگرام ، اپ استور ، توئیتر … منتشر کنیم،یک بودجه کلی برای تبلیغات اپلیکیشن در نظر بگیرید ما با توجه به میزان بودجه شما انتشار و نصب اپلیکیشن را مدیریت میکنیم.

سوالات متداول
هزینه نصب با توجه به تنظیمات هدفگیری کاربران ، پلتفورم انتشار تبلیغات ، دسته بندی اپلیکیشن، تعداد نصب‌های فعلی شما، جذابیت اپلیکیشن برای کاربران، رقبای تبلیغاتی و ده ها معیار دیگر متفاوت است. بازه قیمتی برای هر نصب از 5 تا 30 سنت متفاوت است.
اپ استورها محدودیت روزانه برای تعداد نصب ندارند. همچنین برای کمپین تبلیغاتی اپلیکیشن در گوگل ادز نیز محدودیتی برای بودجه روزانه مشخص نشده است. با افزایش بودجه روزانه کمیپن اپلیکیشن می‌توان میزان بیشتری نصب در روز دریافت کرد. لطفا توجه کنید که میزان نصب در روزهای نخست شروع تبلیغات معمولا کم است. همچنین با افزایش تعداد نصب‌های اپلیکیشن‌تان تعداد نصب نیز افزایش می‌یابد.
بله، شما می‌توانید براساس استراتژی‌های مختلف پرداخت هزینه – Bidding Strategies – حداکثر هزینه‌ای که مایل هستید برای هر نصب پرداخت کنید را تعیین کنید.
تبلیغ شما در استورهای معتبر (گوگلی پلی یا اپ استور) و همچنین پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب ، فیس بوک ، اینستاگرام ، توئیتر ، درون برنامه های دیگر یا درون وب سایت های شبکه همکار گوگل نمایش داده می‌شود.
بلی. از طریق دسترسی مستقیم به اکانت تبلیغاتی گوگل ادز یا اپ استور که در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانید آمار نمایش، کلیک و نصب اپلیکیشن خود را مشاهده کنید. همچنین امکان مشاهده آمار نصب اپلیکیشن از طریق گوگل دولوپر کنسول قابل مشاهده و پیگیری است.
خیر. در صورتی که اپلیکیشن شما در گوگل پلی استور یا اپل اپ استور ثبت نشده، باشد امکان استفاده از کمپین تبلیغات نتیجه محور اپلیکیشن توسط شرکت ما وجود نداردوجود ندارد. البته با این حال می‌توانید لندینگ پیجی در سایت‌تان برای معرفی اپلیکیشن تان ایجاد کنید و آن صفحه را در گوگل ادز تبلیغ کنید.
بلی هیچ محدودیتی برای تبلیغات اپلیکیشن‌های درج شده در گوگل پلی یا اپ استور اپل وجود ندارد.
بله ما با در اختیار داشتن دیتابیس کاربران ایرانی این امکان را داریم که تبلیغات فقط به لیست دلخواه که منتشر شود و درصد خطا تا حد امکان کاهش پیدا میکند همچنین میتوانیم زبان فارسی را برای تبلیغات در نظر بگیریم و خبر خوب این است که با استفاده از هوش مصنوعی گوگل و الگوریتم‌های آن با درصد احتمال زیادی می‌توان مطمئن بود که تبلیغ اپ براساس اطلاعاتی که در اختیار گوگل قرار می‌گیرد تنها به کاربران ایران نمایش داده می‌شود.

برای دریافت مشاوره رایگان و استراتژی افزایش نصب اپلیکیشن، لطفا اطلاعات زیر را برای ما ارسال نمائید،طی 24 ساعت آینده به درخواست شما پاسخ خواهیم داد.

زبان بازار هدف شما
میزان بودجه ماهانه که برای تبلیغات اپلیکیشن در نظر گرفته اید را انتخاب کنید (دلار آمریکا)