تبلیغات نصب اپلیکیشن در گوگل پلی

افزایش تعداد نصب اپلیکیشن یکی از چالش‌های استارت آپ‌ها و کسب و کارهای مبتنی بر اپلیکیشن‌های موبایلی است. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن ممکن است برای تولید برنامه خود ماه‌ها زمان گذاشته باشید اما بعد از انتشار آن در مارکت ها، بازخوردی که مدنظر داشته‌اید را دریافت نکرده‌اید و اپلیکیشن شما نصب بالایی نداشته است.چه اپلیکیشن‌تان را به تازگی در گوگل پلی ثبت کرده باشید و چه بیش از یک میلیون نصب داشته باشد، افزایش نصب اپلیکیشن‌تان یکی از معیارهای مهمی است که برای پیشبرد اهداف کسب و کارتان باید بسنجید. برای آشنایی با روش‌های رشد اپلیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن به صورت کاملا تضمینی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

ما میلیون ها میلیون نصب اپلیکیشن های مختلف را در کارنامه خود داریم. ما برای اجرای کمپین تبلیغات CPI ،تیمی کارکشته داریم که تا امروز میلیون ها افزایش نصب اپلیکیشن موفق را ثبت کرده است.می توانید “نصب تضمینی اپلیکیشن” خود را در کنار ما تجربه کنید.

مدیریت اکانت بهینه، عملکرد شفاف، توانایی بالا در ارائه تبلیغات با کیفیت، بهترین دلیل برای کمپین نصب تضمینی اپ با همکاری ما است. تیم متخصص گوگل ادز ، امکان تبلیغات اپ در شبکه نمایش گوگل، یوتیوب و گوگل پلی را برای تان فراهم می کند.

افزایش نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی و IOS

تبلیغات افزایش تعداد نصب اپلیکیشن ، هیچ محدودیتی در مورد نوع سیستم عامل ندارد. فرقی نمیکند اگر اپ خود را برای اندروید یا iOS توسعه داده باشید باز هم امکان تبلیغات در گوگل ادز را دارید.

تبلیغات دیجیتال

افزایش نصب اپلیکیشن با تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل راهی بسیار سریع و مقرون‌به‌صرفه برای افزایش تعداد نصب‌های اپلیکیشن شماست. با استفاده از شبکه تبلیغاتی گوگل ادز شما می‌توانید به‌صورت کاملاً تضمینی برای اپلیکیشن خود نصب دریافت کنید و فقط زمانی هزینه پرداخت کنید که کاربران اپلیکیشن شما را روی دستگاه خود نصب کرده باشند.

گوگل تبلیغات مربوط به اپلیکیشن شما را به‌صورت کاملاً هدفمند به کاربرانی نشان می‌دهد که اپلیکیشن شما را در حال حاضر نصب ندارند و به حوزه اپلیکیشن شما علاقه‌مند هستند.

ثبت تبلیغ برای اپلیکیشن شما بسیار سریع انجام خواهد شد و تعداد نصب‌های اپلیکیشن شما در مدت‌زمانی کوتاه به صورت هدفمند ، به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. این روش افزایش نصب اپلیکیشن بی‌شک سریع‌ترین و تضمینی‌ترین روش ارتقا و رشد اپلیکیشن ها است.

تبلیغات اپلیکیشن در گوگل ادز

کمپین‌های UAC محدود به یک نوع نمایش نیستند و شما برای جذب کاربر می‌توانید از روش‌های مختلف و پلتفرم‌های مختلف گوگل استفاده کنید.

پلتفورم های تبلیغات اپلکیشن در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن در یوتیوب

شما این امکان را دارید که تبلیغ مربوط به اپلیکیشن خود را به صورت ویدئو و در یوتیوب به کاربران نمایش دهید. استفاده از ویدئو به عنوان یک روش تبلیغاتی باعث ایجاد تعامل با کاربر و همچنین افزایش آگاهی از برند می‌شود. در زمان نمایش تبلیغ ویدئویی، لینک اپ شما هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا شانس نصب را افزایش دهد.

تبلیغات اپلیکیشن در یوتیوب

تبلیغات اپلیکیشن در کجا نمایش داده میشود ؟

تبلیغات اپلیکیشن در شبکه نمایش گوگل
تبلیغات اپلیکیشن در شبکه نمایش گوگل
تبلیغات اپلیکیشن در یوتیوب
تبلیغات اپلیکیشن در یوتیوب
تبلیغات اپلیکیشن در گوگل پلی
تبلیغات اپلیکیشن در گوگل پلی
تبلیغات نتیجه محور اپلیکیشن cpi
پرداخت فقط به ازای نصب اپلیکیشن

در این نوع کمپین، شما بابت هر نصب هزینه می‌پردازید. گوگل ممکن است چند صد هزار یا چند میلیون بار تبلیغات شما را نمایش دهد و کاربران با اپلیکیشن شما آشنا شوند؛ اما فقط بابت آنهایی که اپلیکیشن شما را نصب می‌کنند پرداخت می‌کنید.

تبلیغات نصب اپلیکیشن در گوگل
استفاده از هوش مصنوعی

ویژگی اصلی کمپین‌های نصب اپ، بهره‌مندی از هوش مصنوعی است. انتخاب بهترین کاربران برای نمایش تبلیغ و همچنین نمایش موثرترین تبلیغ به کاربر که منجر به نصب اپلیکیشن شود همه و همه توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود.

تبلیغات نتیجه محور اپلیکیشن در ایران
قابل استفاده در ایران

برخلاف بسیاری از روش‌های رایج تبلیغاتی در دنیا که در اختیار کاربران ایرانی نیست، کمپین‌های UAC به راحتی قابلیت پیاده‌سازی و مدیریت در ایران و با هدف‌گیری کاربران ایرانی را دارد.

اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید لطفا اطلاعات زیر را برای ما ارسال کنید ،معمولا طی 45 دقیقه درخواست شما را بررسی میکنیم و با شما ارتباط خواهیم گرفت.

به کدامیک از سرویس های ما علاقه مند هستید ؟
براساس بودجه ماهانه مورد نظر شما استراتژی دیجیتال مارکتینگ میچینیم