خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ به زبان انگلیسی/فارسی/عربی/ترکی
info@ad1.one

در حال بارگذاری ...

ارسال پیامک زنده از طریق دکل LBS همراه اول

ارسال پیام کوتاه محله ای به افراد حاضر در محل مورد نظر

با سرویس ارسال پیامک زنده (live) پیامک ها بصورت هدفمند ارسال میشوند ، ارسال از طریق دکل های LBS همراه اول به افرادی که در محل مورد نظر حضور دارند یا در حال تردد هستند ، بدون تاخیر زمانی و به صورت زنده ارسال خواهد شد ،این سرویس مشابه سرویس BTS یا ارسال انبوه پیامک از طریق دکل ایرانسل میباشد ،با این تفاوت که ارسال ها بدون تاخیر زمانی و بصورت آنی به محدوده مشخص شده از طرف شما ارسال خواهد شد.

سرویس ارسال پیامک زنده یا ارسال انبوه پیامک از طریق دکل LBS همراه اول چیست ؟

سرویس های مکان یاب یا موقعیت یابی LBS یا همان local base system ، مربوط به دکل های آنتن دهی همراه اول است که از طریق آن میتوان شماره هایی که در محدوده آنتن دهی دستگاه قرار دارد شناسایی نمود و برای آنها پیام هایی با محتوای تبلیغات ، اطلاع رسانی ، خوش آمد گویی ، هشدار و…. ارسال کرد. بدین صورت شماره تلفن و موقعیت مکانی افرادی که وارد محدوده مورد نظر شما میشود شناسایی میشود و شما میتوانید به افرادی که هم اکنون در محل مورد نظر شما حضور دارند پیامک ارسال نمائید

مزایای اصلی سرویس ارسال پیامک زنده ( مبتنی بر مکان / LBS ):

  • پوشش بخش وسیعی از مشترکین تلفن همراه (در حال حاضر اپراتور همراه اول ، بیشترین تعداد مشترک را در اختیار دارد)

  • هدفمند سازی تبلیغات پیامکی برای کسب و کار های محلی و کاهش هزینه تبلیغات

  • افزایش رضایت و توجه گیرندگان ، به محتوی پیامک دریافتی و افزایش بازدهی تبلیغات

  • امکان حذف شماره های تکراری و ارسال پیام زنده در ساعات خاصی از روی بر روی لوکیشن هدف

  • امکان ارسال پیامک زنده ،به صورت دوره ای و ماهانه برای یک محدوده خاص ( مثلا نزدیک ایستگاه مترو )

ارسال پیامک از طریق دکل LBS همراه اول

سوالات متداول سرویس ارسال پیامک زنده LIVE همراه اول

تفاوت سرویس ” ارسال پیامک زنده ” با سرویس ” ارسال منطقه ای “2020-05-16T15:58:22+04:30

تفاوت اصلی این سرویس با سرویس ارسال منطقه ای که هم اکنون بر روی سامانه های مختلف وجود دارد در این است که در ارسال منطقه ای، بانک شماره ای از مشترکینی که بر اساس کد پستی آدرس خود را در منطقه مذکور ثبت نموده اند تهیه شده و جهت ارسال بر روی سامانه ها قرار داده می شود. بانک شماره های مذکور قطعاً به دلیل اینکه به طور مستمر بروز رسانی نمی شوند و به دلیل تغییر آدرس مشترکین، با خطای زیادی همراه بوده و آفلاین است. همچنین بانک شماره های مذکور نه تنها بر اساس موقعیت فعلی مشترک نیست بلکه بر اساس آدرس ثبت شده از مشترک در هنگام خرید سیم کارت است. اما زیرساخت موجود در سرویس ارسال پیامک زنده (مبتنی بر مکان / LBS) ، در لحظه ارسال و به صورت آنلاین، لیست مشترکین همراه اولی که در محدوده مکانی مورد نظر ارسال کننده وجود دارند را شناسایی کرده و در نتیجه، ارسال پیامک بر اساس تعداد درخواستی متقاضی به شماره های شناسایی شده انجام خواهد شد.

تفاوت سرویس ” ارسال پیامک زنده ” با ” ارسال پیامک BTS ایرانسل “2020-05-16T15:57:12+04:30

این سرویس دقیقا مشابه سرویس BTS یا ارسال انبوه پیامک از طریق دکل ایرانسل میباشد ،با این تفاوت که ارسال ها بدون تاخیر زمانی و بصورت آنی به محدوده مشخص شده از طرف شما ارسال خواهد شد.
این سرویس به تازگی بر روی شبکه همراه اول ارائه می شود. تا کنون سرویس ارسال پیامک مبتنی بر مکان مشترکین ، بر روی شبکه اپراتور ایرانسل و با عنوان ارسال BTS ارائه می شد و فقط شبکه مشترکین ایرانسل را در بر میگرفت. البته لازم به ذکر است که سرویس ارائه شده بر روی بستر اپراتور ایرانسل، سرویس زنده نبوده و موقعیت مکانی لحظه ای مشترکین ایرانسل را شناسایی نمی نماید. همچنین درخواست های مربوط به این سرویس از ۷۲ساعت قبل بایستی ثبت شود و شماره های مقصد شناسایی شده، شماره هایی نیستند که لزوماً در هنگام ارسال، در محدوده مورد نظر ارسال کننده پیام قرار دارند.لذا عملاً سرویس ارسال پیامک زنده روی بستر همراه اول ، برای اولین بار این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا بر اساس موقعیت مکانی مشترکین همراه اول در همان لحظه ارسال پیامک، اقدام به ارسال پیامک نمایند.

مثال ها و راه کار ها

  • میتوان به افراد حاضر و در حال تردد در محل نمایشگاه بین المللی تهران پیام ارسال کرد
  • میتوان به افرادی که در محدوده میدان ونک تهران هستند پیامک ارسال کرد
  • میتوان به افرادی که در محدوده دانشگاه تهران هستند طی بازه های زمانی مختلف پیامک ارسال کرد
  • میتوان به افراد حاضر یا در حال تردد در ایستگاه های مترو یا میدان مورد نظر پیامک ارسال کرد

نحوه سفارش تبلیغات هدفمند و ارسال پیام براساس LBS همراه اول :

  1. در حال حاضر فقط امکان ارسال به مشترکین همراه اول در تهران وجود دارد و حومه تهران و سایر استان ها امکان ارسال براساس LBS ندارند.
  2. این نوع ارسال مستقیما توسط اپراتور همراه اول انجام میشود و برای سفارش پیامک زنده نیازی به خرید پنل پیامکی یا سامانه پیامکی ندارید.
  3. بعد از تکمیل فرم سفارش آنلاین در این لینک درخواست شما بررسی و اجرائی خواهد شد .
  4. بازه زمانی قانونی برای ارسال پیامک زنده ساعت 9 صبح تا 18 عصر میباشد .
  5. باتوجه به آنلاین بودن دیتابیس گیرندگان ، امکان نمایش تعداد شماره حاضر در هدفمندی مورد نظر وجود ندارد ، بنابراین بعد از اتمام عملیات ارسال ، تعداد کل شماره ثبت شده در لحظه ارسال و تعداد پیام ارسال شده نمایش داده خواهد شد
  6. باتوجه به قوانین همراه اول حداقل تعداد برای سفارش پیامک زنده براساس LBS ، تعداد 100.000 پیامک میباشد و هر پکیج خریداری شده سه ماه اعتبار دارد .
  7. هنگام سفارش میتوانید نوع ارسال را به صورت تدریجی انتخاب نمائید ، به عنوان مثال هر روز به مدت سه ماه ساعت 10 صبح پیامک زنده ارسال شود .
  8. سیستم قابلیت جداسازی خودکار شماره های تکراری را دارد و درصورت تنظیم ارسال به صورت دوره ای و تدریجی اتوماتیک شماره های تکراری از لیست گیرندگان حذف میشود .
  9. با توجه به تبلیغاتی بودن ماهیت ارسال پیامک زنده ، این نوع ارسال فقط به خطوط سفید مخابرات و شماره های فعال انجام میشود .
  10. درصورتیکه قبلا به لوکیشن مورد نظر ارسال داشته اید و میخواهید ارسال به سایر شماره های بانک مورد نظر به صورت غیرتکراری انجام شود ، کد رهگیری سفارش قبلی را در فرم تکمیل نمائید
  11. درخواست در ساعات و روزهای اداری ( شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸-۱۷ و پنج شنبه ها : ۸-۱۲ ) بررسی میشود و درخواست هایی که خارج از بازه اداری باشد ، در اولین ساعات اداری روز بعد بررسی خواهند شد.
  12. به جهت حفظ محرمانگی اطلاعات مشتریان، فایل گزارش فاقد ریز شماره گیرندگان میباشد
  13. بعد از تکمیل فرم سفارش کلیه مراحل تائید و انجام سفارش از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی میگردد همچنین از طریق فرم پیگیری سفارشات میتوانید درخواست خود را پیگیری نمائید

به اشتراک بگذارید.

ثبت ديدگاه

یک × 1 =

Go to Top