پارتنر رسمی گوگل کیست؟ چه شرکت‌هایی می‌توانند به عنوان پارتنر رسمی گوگل کار کنند؟ آیا گوگل به تمام کسانی که تبلیغات ادز را انجام می‌دهند سرتیفیکیت می‌دهد؟ AD1 پاسخ سوالاتتان را در این باره خواهد داد.


گوگل بدون شک قدرتمندترین موتور جستجوی جهان است که میلیون‌ها نفر به صورت روزانه از آن برای خرید، پیدا کردن اطلاعات مورد نیازشان، پرداخت آنلاین و… استفاده می‌کنند. با وجود حجم بالای کاربرانی که همیشه از گوگل استفاده می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند کسب و کارشان را به خوبی به دیگران معرفی کنند. این افراد از سرویس‌های تبلیغاتی این موتور جستجوی حرفه‌ای برای اهدافشان کمک می‌گیرند. به عنوان مثال با دریافت خدمات گوگل ادز می‌توانید در کلمات کلیدی پرطرفدار لینک‌های اول گوگل را برای خودتان داشته باشید و فقط به ازای کلیکی که کاربران روی لینک می‌کنند هزینه آن را بپردازید.
شرکت‌های مختلفی در سرتاسر جهان خدمات تبلیغات در گوگل را برای کسب و کارهای متنوع ارائه می‌کنند. اما تمام این شرکت‌ها به عنوان پارتنر رسمی گوگل شناخته نمی‌شوند! کسانی می‌توانند به عنوان پارتنر رسمی این موتور جستجوی قدرتمند فعالیت کنند که توانایی اجرای کمپین‌های تبلیغاتی گوگل را با نتایج قابل قبول برای مشتریان خودشان داشته باشند. قابل قبول بودن نتایج توسط گوگل با اعداد و ارقام هزینه کمپین‌های تبلیغاتی، نرخ بازگشت سرمایه و رشدی که برای کسب و کارها رخ داده ارزیابی می‌شود.
چطور پارتنرهای رسمی گوگل را بشناسیم؟
با توجه با ارزشی که پارتنر رسمی گوگل بودن برای شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ به ارمغان می‌آورد، کسب و کارهای زیادی علاقه‌مند هستند که این نشان را دریافت کنند. حتی بعضی از شرکت‌های در معرفی خودشان به عنوان یک شرکت تبلیغاتی معتبر به این موضوع اشاره می‌کنند که پارتنر رسمی گوگل هستند و می‌توانند تبلیغات گوگل ادز را با بالاترین سطح کیفیت برای کسب و کارها اجرا کنند. اما با ادعای شرکت‌های تبلیغاتی نباید به اینکه گوگل آن‌ها را به عنوان پارتنر خودش انتخاب کرده اعتماد کنید!
برای شناخت شرکت‌های پارتنر گوگل با شرکت‌هایی که فقط ادعای پارتنر گوگل بودن را دارند، باید به مدارک و سرتیفیکت¬های آن‌ها توجه کنید. برای پارتنر رسمی گوگل شدن باید تیم شرکت تبلیغاتی مورد نظر در زمینه تبلیغات گوگل تخصص و تجربه بالایی داشته باشند و با شرکت در آزمون‌های گوگل گواهینامه‌های معتبر آن را به دست بیاورند. گوگل با ارائه این سرتیفیکیت¬ها قصد دارد که شرکت‌های موفق تبلیغاتی را از شرکت‌های معمولی جدا کند و به کاربران نشان دهد که برای همکاری روی چه کسانی حساب باز کنند و کارهای تبلیغاتی گوگل ادز ، تبلیغات گوگل در موبایل ، تبلیغات یوتیوب و… را به آن‌ها بسپارند.
برای گرفتن سرتیفیکیت علاوه بر اجرای تبلیغات موفق، میزان بودجه‌ای که شرکت دیجیتال مارکتینگ تا به حال برای تبلیغ در گوگل خرج کرده هم اهمیت دارد. گوگل برای دادن این درجه مبلغی را به عنوان قیمت پایه تبلیغات ادز در نظر گرفته است و شرکت مورد نظر باید حداقل این مبلغ را برای تبلیغات گوگل هزینه کرده باشد تا بتواند سرتیفیکت معتبر گوگل را دریافت کند. بنابراین هر کسب و کار نوپایی نمی‌تواند ادعای پارتنر رسمی شدن گوگل را داشته باشد.
چرا شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ به این نشان نیاز دارند؟
میدانیم که پارتنر رسمی گوگل بودن به تنهایی می‌تواند اعتبار یک شرکت دیجیتال مارکتینگ را چند درجه نسبت به شرکت‌های معمولی بالا ببرد. اما چرا شرکت‌های فعال در زمینه تبلیغات گوگل برای داشتن این عنوان تلاش می‌کنند؟
در ادامه مزایای یک شرکت که توانسته آزمون‌های سخت گوگل را پشت سر بگذارد و پارتنر رسمی این شرکت شود را آورده‌ایم:
• امکان استفاده آموزش‌های اختصاصی و پیشرفته گوگل
• دعوت شدن به ایونت¬های تخصصی گوگل و کسب تجربه
• دارا بودن پروفایل اختصاصی در گوگل پارتنر
• سنجش توانایی تیم متخصص شرکت و بالا بردن توانایی‌ها آن‌ها
• توانایی رقابت در سطوح بالای تبلیغات گوگل برای افزایش اعتبار شرکت
تبلیغات گوگل را به چه کسی بسپاریم؟
با توجه به شناختی که نسبت به شرکت‌های پارتنر رسمی گوگل و تفاوت آن‌ها با آژانس‌های دیجیتال مارکتنیگ معمولی پیدا کرده‌اید، بی‌شک برایتان سوال پیش‌آمده که چطور بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را برای اجرای تبلیغاتمان در گوگل انتخاب کنیم. ما برای این انتخاب کمکتان می‌کنیم.
شرکت دیجیتال مارکتینگ بین‌المللی AD1 در زمینه اجرای انواع تبلیغات گوگل مانند Google Search ، Google Display ، Google Mobile ،Google Video Marketing و Google Shoppingتوانایی اجرای کمپین‌های بازاریابی و برند سازی را دارد. این شرکت بین‌المللی با وجود تیم متخصص و حرفه‌ای که دارد، در زمینه انواع تبلیغات در گوگل آموزش‌دیده و توانسته با نمرات عالی آزمون‌های گوگل را پشت سر بگذارد و سرتیفیکیت¬ها یا گواهی‌نامه‌های معتبر آن را به دست بیاورد.
ما در AD1 کمپین‌های تبلیغاتی را با توجه به هدف، بودجه و استراتژی‌های تبلیغاتی کسب و کارهای مختلف اجرا می‌کنیم. برای اعتماد به AD1 کافی است بدانید که نمره کیفیت تبلیغات گوگل ادز این برند بالای 7 است. بنابراین با کمک این شرکت دیجیتال مارکتینگ می‌توانید با هزینه مناسب تبلیغات نتیجه گرا را در گوگل اجرا کنید و در صفحه اول این موتور جستجو قرار بگیرید.
خدمات جانبیAD1 برای کسب و کارها چیست؟
برای اجرای تبلیغات در گول نیاز به یک وب سایت یا لندینگ پیج برای معرفی خدماتتان دارید ،AD1 صفحه ورود یا وب سایت مناسب را بر اساس استانداردهای Landing Page Google برایتان طراحی می‌کند و تبلیغات باکیفیتی را به کسب و کارتان ارائه می‌کند.
البته نمی‌توان نقش رقبا را هم در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی ادوردز نادیده گرفت. به همین دلیل تیم متخصص AD1 قبل از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی وضعیت رقبای کسب و کار را بررسی کرده و تبلیغات را با توجه به شرایط آن‌ها تنظیم می‌کند. بنابراین با اعتماد به AD1 به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های پارتنر رسمی گوگل می‌توانید تبلیغات گوگل را به بهترین نحو اجرا کنید.
با توجه به اینکه گوگل روی تمام کمپین‌های اجرا شده توسط AD1 برای مشتریانش نظارت می‌کند، خیالتان راحت خواهد بود که کیفیت تبلیغاتی که برایتان اجرا می‌شود تایید شده است.

آیا گواهی‌نامه‌های پارتنر رسمی گوگل دائمی است؟
اگر پارتنر رسمی گوگل یا شرکت تبلیغاتی که می‌خواهید به آن اعتماد کنید ادعا کرد که مجوز مادام‌العمر پارتنری گوگل را دارد باید به آن شک کنید! چون گوگل برای گواهی‌نامه‌هایش تاریخ اعتبار در نظر می‌گیرد و هیچ‌کسی نمی‌تواند ادعا کند که برای همیشه توانسته اعتبار پارتنری گوگل را کسب کند. شرکت‌هایی که به عنوان پارتنر گوگل فعالیت می‌کنند باید در بازه زمانی مشخص شده توسط گوگل برای تمدید گواهی‌نامه‌های خودشان اقدام کنند.
برای تمدید گواهی‌نامه پارتنری گوگل این شرکت نحوه فعالیت‌های شرکت دیجیتال مارکتینگ را برای مشتریانش بررسی می‌کند. اگر شرکت مورد نظر توانسته باشد تبلیغات هدفمند را با نتیجه قابل قبول و بودجه تخمین زده شده اجرا کند، مجدداً می‌تواند به عنوان پارتنر رسمی گوگل فعالیتش را ادامه دهد.

شرکت‌هایی که پارتنر رسمی گوگل هستند،‌ در واقع با کسب مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز برای ارایه خدمات تخصصی، توانسته‌اند گواهینامه رسمی گوگل را دریافت کنند. در واقع گوگل با به رسمیت شناختن یک آژانس تبلیغاتی به عنوان پارتنر خود، به مشتریان آن آژانس تبلیغاتی این اطمینان را می‌دهد که این شرکت توانایی مدیریت تبلیغات در گوگل ادوردز را در سطح بالایی دارا است.

برای تبدیل شدن یک آژانس تبلیغاتی به پارتنر رسمی گوگل ، کارکنان آن بایستی تخصص مورد نیاز در زمینه تبلیغات در گوگل را داشته باشند و بتوانند مدارک با شرکت در آزمون‌های این شرکت گواهینامه معتبر از گوگل دریافت کنند.

ما در مباحث Google Search . Google Display . Google Mobile . Google Video Marketing , Google Shoping , کمپین های بازاریابی مجدد و برند سازی تخصص کامل داریم ، در این مباحث آموزش دیده ایم و موفق شده ایم در آزمون های گوگل با نمره بالای 80% قبول شویم و گواهی نامه رسمی از گوگل دریافت کنیم.

ما آموزش دیده ایم که کمپین های شما را براساس اهداف شما ایجاد کنیم و باتوجه به هدف ، بودجه و استراتژی تبلیغاتی تان افزونه های لازم را فعال کنیم ، نمره کیفیت تبلیغات در هزینه های شما بسیار موثر است وهمه کمپین های ایجاد شده توسط تیم گوگل ادروز Ad1 نمره بالای 7 دارند و تبلیغات شما در همان کمپین اولیه شما با هزینه های مدیریت شده در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.

ما قبل از ایجاد کمپین تبلیغاتی ادورز ، رقبایتان را بررسی میکنیم و تبلیغات شما را براساس آن تنظیم میکنیم. اگر در مورد تبلیغات در گوگل اطلاعاتی ندارید نگران نباشید فقط اهداف یا بودجه خود را مشخص کنید

اگر وب سایت ندارید ، ما میتوانیم برای معرفی خدمات شما سایت یا صفحه فرود  براساس استاندارد های Landing Page Google طراحی کنیم  و نمره کیفیت تبلیغات را افزایش دهیم

Google بر عملکرد ما نظارت می کند تا اطمینان حاصل کند که مشتریان ما بهترین خدمات را در زمینه AdWords دریافت می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم خدماتی با کیفیت بالا و در حد انتظارات گوگل به مشتریان خود ارایه کنیم.