تبلیغات در گوگل ادوردز

با تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز، ظرف یک روز فروشتان را چند برابر کنید

3.5 میلیارد جستجوی روزانه در گوگل انجام می‌شود. درصدی از این افراد هستند که به دنبال خدمات و محصولات شما می‌گردند. با تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز ، به راحتی می‌توانید خود را در معرض دید این افراد بگذارید. اما… بدون داشتن تجربه و تخصص کافی، تبلیغ گوگل فقط اتلاف پول است. اگر قرار باشد تبلیغ گوگل ادوردز شما موثر و هزینه آن مناسب باشد، قطعاً نیاز به یک تیم ماهر دارید. ما میتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.
به کمک تبلیغ در گوگل مشتریانی شما را پیدا میکنند، که دقیقا به دنبال آنچه شما میفروشید، میگردند و این دقیقا همان راهیست که شما را در زمان درست به مشتری درست میرساند! وظیفه ما نیز این است که شما را در ساخت این فرصت یاری کنیم.

برای شروع تبلیغات کلیکی در گوگل می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از تجربه ها و مشاوره های ما بهره‌مند شوید. تبلیغات کلیکی در گوگل راهکاری موثر برای رسیدن به مشتریان جدید و افزایش ترافیک وب سایت شما است ، به خصوص زمانی که کسب و کار خود را به تازگی راه انداخته اید و می‌خواهید نام تجاری تان شناخته و بیشتر دیده شود.

طراحی سایت و برنامه نویسی

به دنبال مشتریان جدید هستید؟‌ یا می‌خواهید مشتریان را مجددا به سایتتان جذب کنید؟ تبلیغات گوگل ادوردز را فقط برای بازدید کنندگان سایتتان فعال کنید.

بازدهی تبلیغات در گوگل ادوردز

ما هم به اندازه شما مشتاق بررسی نتایج تبلیغاتتان هستیم! شما می‌توانید هر زمان که خواستید، گزارش مستقیم تبلیغات در گوگل را از ما دریافت کنید.

تبلیغات کلیکی در گوگل

شما فقط بابت هر کلیک مشتری‌ها بر روی تبلیغات خودتان در گوگل ادوردز هزینه می‌پردازید. همچنین میتوانید تبلیغات در گوگل را با هر بودجه ای شروع کنید و براساس نتایج بودجه را افزایش یا کاهش دهید.

طراحی سایت و برنامه نویسی

بهینه‌سازی و کاهش هزینه آگهی‌های گوگل چیزی‌ است که ما در آن متخصصیم. ما هر روز کمپین‌های شما را مانیتور میکنیم و از هزینه های اضافی تبلیغات جلوگیری میکنیم

نتیجه تبلیغات در گوگل ادورز

تبلیغات شما فقط زمانی نمایش داده خواهد شد که مشتری در جستجوی محصولات یا خدمات شماست.

تبلیغات در گوگل ادورز

ممکن است به شما بگوئیم که بهتر است اصلا سراغ تبلیغات گوگل نروید! تمامی تلاش ما بر این است که بتوانیم باری را از دوش شما برداریم؛ نه این که با مشاوره غیرصادقانه، به شما هزینه‌ای تحمیل کنیم.

تبلیغات هدفمند در گوگل ادوردز

گوگل ادوردز پیچیده‌ترین سیستم تبلیغاتی دنیاست؛ شما می‌توانید مشتریان را بر اساس کلمات کلیدی، سن، جنسیت ، موقعیت جغرافیایی ، علاقه مندی ها و … هدف بگیرید.

بودجه و هزینه تبلیغات در گوگل ادوردزاگر از روند همکاری‌تان با کارشناسان Ad1 راضی نبودید می‌توانید بودجه باقی‌مانده خود را پس بگیرید. ما به روند ارائه خدمات‌مان مطمئنیم و تلاش می‌کنیم رضایت شما را افزایش دهیم.